اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

30 درصد پست‌های سازمانی اداره کل ورزش خراسان‌ جنوبی بلاتصدی است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به بلاتصدی بودن 30 درصد از پست‌های سازمانی این اداره کل اشاره کرد و گفت: با صرفه‌جویی و مدیریت منابع امید به رشد و تعالی جایگاه خراسان جنوبی داریم.

30 درصد پست‌های سازمانی اداره کل ورزش خراسان‌ جنوبی بلاتصدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن‌رضا عمیدیان صبح امروز در جلسه معاونان و مسئولان ستادی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از برنامه این اداره کل برای تجمیع ساختمان‌های اداری و ورزشی در استادیوم آزادی بیرجند خبر داد.

وی ادامه داد: تلاش داریم با صرفه‌جویی و مدیریت بهینه منابع برای ارائه خدمت‌رسانی با کیفیت‌تر و مطلوب‌تر، بیش از گذشته بکوشیم.

30 درصد پست‌های سازمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بلاتصدی است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان این‌که بیش از 30 درصد پست‌های سازمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بلاتصدی است، به وجود سطح بالای سواد، تحصیلات و افراد شایسته در استان اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون نیروهای زحمتکش و با عرق ملی در منطقه وجود دارد که با بررسی کارشناسی می‌توان زمینه همکاری آنها را برای رشد و تعالی بیش از پیش ورزش و جوانان استان فراهم کرد.

عمیدیان به برخی از الزامات کار در نظام اداری از جمله حفظ اسرار و شأن دیگران و بر رعایت قانون‌مداری و قانون‌گرایی تاکید کرد و افزود: باید بر تمامی امورات، شکل قانونی داده شود تا کارها به درستی و ضابطه‌مند انجام شود، به طور قطع تلاش داریم کارهای خوب گذشته را ادامه داده و از اشتباهات درس گرفته و با آسیب‌شناسی موضوع، در صدد جبران خطاها برآییم.

وی خطاب به هیئت‌های ورزشی گفت: با وجود محرومیت‌ها و محدودیت‌ها، باید با تفکر خلاقانه و برنامه‌محور برای تأمین منابع مالی بر اساس ماده 14 اساسنامه هیئت‌های ورزشی اقدام کنند و از اتکای صرف به منابع و اعتبارات اداره کل پر هیز کنند.

از فرصت خدمت‌گذاری استفاده بهینه کنیم

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان این‌که خدمت، یک فرصت و امانتی است که هم‌اکنون به ما سپرده شده است، خواستار همکاری و همفکری بیشتر همکارانش برای پیشبرد امورات و برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی شد و یادآور شد: تلاش داریم جایگاه اداره کل را ارتقا داده و در همین راستا جلساتی در خارج از وقت اداری برگزار کنیم تا با بهره‌گیری از خرد جمعی، گزارش‌گیری، رفع مسایل و مشکلات موجود، روند خدمت‌رسانی بیشتر و حضور پر رنگ‌تر در عرصه‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

عمیدیان بر لزوم توجه به نگاه منشوری و همه جانبه برای تقویت شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: مسئولان ادارات ورزشی سرکشی مستمر برای توزیع عادلانه خدمت در حوزه ورزش و جوانان حوزه خود را داشته باشند.

در انتهای این جلسه مسئولان واحدها و دوایر اداری اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، گزارشی از اقدامات انجام شده خود دادند و از برنامه‌های در دست اقدام و قابلیت اجرایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان حمایت کردند.

انتهای پیام‌/‌69014/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول