اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی عنوان کرد

انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب، مهمترین اهداف کمیته ورزش خراسان‌جنوبی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در نخستین جلسه کمیته استانی ورزش و جوانان به گستردگی مخاطبان حوزه پرداخت و گفت: یکی از اهداف اساسی این کمیته، انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است.

انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب، مهمترین اهداف کمیته ورزش خراسان‌جنوبی

مریم مهرور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین جلسه کمیته ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با حضور متولیان امور فرهنگی و امور جوانان خراسان جنوبی در راستای سیاست‌گذاری و اجرای برنامه‌های ارزشی دهه فجر برگزار شد.

وی افزود: اصلی‌ترین رویکرد این جلسه ارائه و مصوب برنامه‌هایی متناسب با ایام مبارک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول(ص) بود که بر مبنای شادابی و نشاط اجتماعی تدوین شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به گستردگی و مخاطبان بسیار جامعه ورزش و جوانان، خواستار عزم همگانی دستگاه‌های اجرایی و سایر بخش‌های فرهنگی برای انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب شد و اذعان داشت: کنترل بحران هویت جوانان از رهگذر تعمیق و نهادینه‌سازی آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب میسر است.

مهرور به ماهیت مردمی شورا و هماهنگ‌کننده دستگاه‌های اجرایی در راستای سیاست‌گذاری و ابلاغ برنامه‌های ارزشی در دهه فجر پرداخت و گفت: باید دستاوردهای 34 ساله نظام بر اساس چهار مولفه آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی، ایمان افزایی و آرمان‌خواهی به نحو مطلوبی تبیین شود و فعالیت‌ها به صورت فرا دستگاهی و به سمت کار جمعی هدایت شود.

وی به مباحث مختلف مطرح شده از سوی نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اشاره و تصریح کرد:‌ در این جلسه به لزوم تشکیل اتاق فکر، پرداختن بیشتر به مباحث جوانان و توجه به رویکردهای فرهنگی و جلوگیری از موازی‌کاری و تجمیع برنامه‌های مختلف برای استفاده بیشتر اقشار تأکید شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این جلسه، برنامه‌های محوری استانی از جمله؛ برگزاری مسابقات ورزشی خراسان جنوبی تحت عنوان جام فجر در چهار رشته ورزشی، برگزاری رژه موتوری در یوم‌الله 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره)، برگزاری همایش گفتمان جوانان و انقلاب اسلامی در 15 بهمن، برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در 15 بهمن، همایش پیاده‌روی خانوادگی در روز 18 بهمن، مسابقات ورزشی نیروهای مسلح در 19 بهمن و شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه مصوب شد.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول