اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش خبر داد

پرداخت کامل مطالبات فرهنگیان تا پایان سال

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: با اعتبارات مکملی که به استان‌ها ابلاغ شده تا پایان امسال مطالبات فرهنگیان به طور کامل پرداخت می‌شود.

پرداخت کامل مطالبات فرهنگیان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سیدمحمد بطحایی ظهر امروز در نشست مدیران و مربیان پرورشی مدارس سیرجان مشکلات موجود در زمینه مسائل پرورشی را به دلیل عدم تخصیص اعتبارات کافی و تنگناهای اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم در سرفصل‌های جدید اعتباری همه مشکلات برطرف شود.

وی از کاهش تنوع مدارس با هدف نتایج مطلوب آموزشی خبر داد و افزود: در حال حاضر 14 نوع مدرسه زیرپوشش این وزارتخانه فعالیت دارند که با مطالعات و پژوهش‌هایی که در دست انجام است این تنوع در مرحله اول به 10 نوع و به تدریج به هشت نوع کاهش می‌یابد و تا سال تحصیلی آینده اجرایی می‌شود.

بطحایی از اختصاص اعتبارات مورد نیاز پژوهش‌های دانش‌آموزی و معلمان در مراکز آموزشی و پژوهش‌سراها از سال آینده خبر داد و گفت: این اعتبارات در سرفصل جدید بودجه آموزش و پرورش معین شده است که امید است در مجلس به تصویب برسد و آغاز خوبی را در بخش پژوهش‌ها در سطح کشور شاهد باشیم.

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان را مناسب‌ترین و ماهرترین مرکز علمی تربیت نیرو برای این وزارتخانه عنوان کرد و بیان داشت: این دانشگاه چشم امید وزارت است و بالا بردن کیفیت و بهسازی نیروی انسانی از اهداف و اولویت‌کاری در تامین نیروی مورد نیاز است.

وی با اشاره به فرصت‌های به دست آمده در شهرها و مناطق که می‌تواند، مشکلات آموزش و پرورش را برطرف کند، افزود: با کاهش تدریجی تمرکز مدیریت و دادن اختیارات به شهرستان‌ها مدیریت بهینه در منابع مالی به آموزش و پرورش مناطق واگذار و مشکلات مالی آنها برطرف می‌شود.

بطحایی خاطر نشان کرد: با اعتبارات مکملی که به استان‌ها ابلاغ شده تا پایان امسال مطالبات به‌حق فرهنگیان به طور کامل پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/80015/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول