اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران:

پیشرفت آموزش و پرورش گچساران مرهون تلاش همه فرهنگیان بود

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: پیشرفت آموزش و پرورش گچساران مرهون تلاش همه فرهنگیان بود.

پیشرفت آموزش و پرورش گچساران مرهون تلاش همه فرهنگیان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار داشت: مایه شکرگزاری است که آموزش و پرورش دریای بزرگی از انسان‌های فرهیخته بوده که در هر مقطع، شرایط و وضعیت نیرو و فرهنگی متناسب با شرایط را دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش هیچ‌گاه با کمبود نیرو مواجه نیست، افزود: این خصیصه تنها به وزارت آموزش و پرورش اختصاص دارد که در هر شرایطی نیروی قوی و مورد نیاز خود را از بدنه خود تأمین می‌کند.

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: من برای ارائه گزارش کار به این مراسم تودیع نیامده‌ام زیرا کاری انجام نداده‌ام.

مرادی ابراز داشت: موفقیت‌های بزرگ و فعالیت‌های گسترده‌ای که در چند سال اخیر در آموزش و پرورش گچساران روی داده است؛ مدیون همدلی، تلاش و همت بلند همه فرهنگیان گچسارانی بوده است.

وی با اشاره به اقدامات و موفقیت‌های اخیر در آموزش و پرورش گچساران، گفت: اگر امسال برای نخستین بار آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه گچساران نیز طی دو سال اخیر مقام‌های نخست استان را از آن خود کرده و اگر چندین گروه آموزش متوسطه دوم در استان مقام نخست یا دوم را کسب کرده است به همت و تلاش همه فرهنگیان بوده است.

مرادی عنوان کرد: اگر عنوان برتر مسابقات علمی و المپیاد نانو، رباتیک، ورزش و قرآن در چند سال اخیر کسب شده و فضای رقابت در آموزش نیز ایجاد شده است، به همت، همدلی و تلاش همه کارکنان و فرهنگیان آموزش و پرورش بر می‌گردد.

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران با بیان این که مدارس دولتی و هیئت امنایی این شهرستان به قطب‌های آموزشی در گچساران و کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است، اظهار کرد: اگر این توفیق ایجاد شد که 97 درصد مدارس امسال یک‌نوبته صبح شود تا بهترین زمان ممکن برای کیفیت بخشی آموزشی ایجاد شود و اگر این توفیق ایجاد شد که در کنکور بعد از سال‌ها رتبه نزولی گچساران به رتبه صعودی تبدیل شود، همه مدیون تلاش، همدلی و همت همه فرهنگیان بوده است و بنده نقشی در آن نداشته‌ام.

مرادی اذعان کرد: همه این توفیقات نبود مگر به جز در سایه همدلی، هماهنگی احساس مسئولیت همه اقشار فرهنگیان، مدارس دولتی و غیردولتی، مدیران، معاونان، مشاوران و همه کسانی که در آموزش و پرورش نقش دارند.

این فرهنگی گچسارانی یادآور شد: هر جا پیشرفت و توسعه‌ای حاصل شده است از آن همه فرهنگیان بوده و اگر نقصی وجود دارد این نقص متوجه بنده است.

مرادی خاطرنشان کرد: اگر کم‌کاری صورت گرفته است گناه خود را به گردن کسی نخواهم انداخت، پیشرفت ها و تعالی را همه اقشار انجام داده‌اند که بر اساس آن به یک مدار کیفیت‌گرایی رسیده‌ایم و اگر ضعفی وجود داشته است ناشی از من بوده است.

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران با بیان این‌که بر خود می‌بالم و باید ببالیم دوره‌ای از آرامش در آموزش و پرورش این شهرستان سبب پیشرفت و ثبات ایجاد شده است، گفت: در دو سال اخیر آموزش و پرورش بر اساس برنامه‌ریزی حرکت کرد، برنامه‌ای که محصول تفکر مدیریت مدیرکل سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ریز این استان بوده است.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: در اوج کمبودها با همدلی‌ها تفسیر می‌شود و می‌توانیم را به منصه ظهور رساندیم درود بر شما.

وی در پایان سخنان خود از ادارات و نهادهای مختلف گچساران همچنین رسانه‌های این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/82001/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول