اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

فرهنگیان باید در نگاه مردم تحولی بنیادین ایجاد کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگیان سیستان و بلوچستان باید با استفاده از تجربیات یکدیگر در راستای تدوین یک برنامه آموزشی و تربیتی اصولی، تغییر و تحولی بنیادی در نگاه و باورهای مردم ایجاد کنند.

فرهنگیان باید در نگاه مردم تحولی بنیادین ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی  در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان در خانه معلم زاهدان، اظهار داشت: معلمان باید دانش آموزان را برای مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی ترغیب کرده تا بتوانند بهتر در جامعه حضور پیدا کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر جایگاه مهم معلمان در جامعه افزود: معلمان می‌توانند با نفوذی که در قلب دانش آموزان دارند، آنها را از انحراف و ناهنجاری‌های اجتماعی باز داشته و از آنها افرادی کارآمد و مفید برای جامعه بسازند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: کیفیت بخشی آموزشی یعنی اینکه ما به دانش‌آموزان مهارت همزیستی مسالمت آمیز و انعطاف‌پذیری و یا به تعبیر معلمان برنامه‌ریزی مهارت‌های زندگی یا همان مهارت دوستی و مهارت درست زیستن و خویشتن داری را بیاموزیم.

علیرضا نخعی با اشاره به ضرورت اصل تغییر برای رسیدن به هدف متعالی درنظام تعلیم وتربیت، افزود: مهم‌ترین هدف تعریف شده برای آموزش و پرورش ایجاد مهارت با همزیستن است و پیش نیاز این عمل فراهم کردن زمینه اعتماد در جامعه است.

وی در این مراسم از تلاش و زحمات تمام روسا، معاونان و همکاران اداره کل آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/75004/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول