اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش تاکستان:

احداث درمانگاه فرهنگیان در تاکستان پیگیری شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان پیگیری احداث درمانگاه فرهنگیان در این شهرستان را جزو مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تاکستان عنوان کرد.

احداث درمانگاه فرهنگیان در تاکستان پیگیری شود

سیدابوالفضل فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: پیگیری درمانگاه تاکستان، ساخت مدرسه در مسکن مهر، مقدمه جاگذاری هنرستان فارابی، پیگیری حل مشکل مدرسه قاسم‌آباد و احداث اردوگاه در ضیاءآباد جزو مصوبات شورای آموزش و پرورش تاکستان بوده است.

وی به ضرورت نوسازی مدرسه در حال تخریب باقری در اسفرورین اشاره کرد و افزود: بررسی علل یا عوامل افت علمی دانش‌آموزان، تمهید مقدمات تسهیل سفرهای نوروزی و گرامیداشت مقام معلم جزو دستور جلسه‌های بعدی شورای آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان ادامه داد: همچنین هر کدام از مناطق آموزش و پرورش این شهرستان باید یک موضوع را در دستور کار قرار داده و ضمن بحث و بررسی آن را به استان ابلاغ کنند.

فاضلی با اشاره به پیش‌بینی استقرار پنج هزار خانوار در مسکن مهر شهرستان تاکستان بیان کرد: می‌توان گفت که دو هزار خانوار از این تعداد خانوار‌ها دانش‌آموز مدرسه‌ای دارند که بر این اساس بخش خصوصی و خیران باید با همکاری شورا برای ساخت مدرسه در مسکن مهر این شهرستان اقدام کنند.

این مسئول از نصب 300 متری حفاظ در مسیر کهک در بخش مرکزی تاکستان خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر پنج هزار و 450 دانش‌آموز در بخش اسفرورین با 54 واحد آموزشی فعالیت دارند که در تمام روستاهای این بخش به جز روستای شارین؛ در سه مقطع تدریس برقرار است.

انتهای پیام/77005/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول