اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعطای گواهینامه نوع 2 صورت می‌گیرد

ارتقای مدرک فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با اعطای گواهینامه نوع 2

رئیس اداره آموزش نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اعطای مدرک بالاتر و معادل به فرهنگیان استان در قالب گواهینامه‎های نوع دوم خبر داد.

ارتقای مدرک فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با اعطای گواهینامه نوع 2

ذبیح‌الله حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: افزایش دانش، مهارت و بینش فرهنگیان از اهداف اصلی اجرای آموزش‌های کوتاه مدت و ضمن خدمت در آموزش و پرورش استان است.

وی از اعطای گواهینامه نوع دوم به فرهنگیان استان خبر داد و گفت: فرصت خوبی برای فرهنگیان فراهم شده است تا از طریق آموزش‌های ضمن خدمت نسبت به ارتقای مدرک خود اقدام کنند.

حاتمی خاطرنشان کرد: گواهینامه نوع دوم گواهینامه‌ای است که پس از احتساب و تطبیق آموزش مرتبط با رشته شغلی فرهنگیان و با در نظر گرفتن حدنصاب ساعت آموزشی موردنیاز به فرهنگی اعطا می‌شود.

رئیس اداره آموزش نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این گواهینامه در قالب چهار مدرک معادل به فرهنگیان اعطا می‎شود، گفت: این گواهینامه پس از تایید کمیته راهبری آموزش و توانمندسازی در قالب چهار مدرک معادل مهارتی (معادل دیپلم)، تخصصی (معادل لیسانس)، تخصصی، پژوهشی سطح یک (معادل فوق لیسانس) و تخصصی، پژوهشی (معادل دکتری) است.

وی با اشاره به ارسال شیوه‌نامه این طرح به مدارس استان افزود: فرهنگیانی که تمایل دارند از مزایای گواهینامه نوع دوم استفاده کنند، برای احراز آمادگی می‎توانند نسبت به تکمیل فرم‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/68001/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول