اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر والیبال/

رویارویی صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی والیبال

در پنجمین دیدار دور برگشت و هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال کاله مازندران امروز در دیداری حساس در خانه میزبان باریج اسانس کاشان است.

رویارویی صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در پنجمین دیدار دور برگشت و هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران، امروز یک‌شنبه شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، گنبد، آمل، زاهدان و ورامین برگزار می‌شود.

در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار تنها نماینده مازندران کار سختی در خانه دارد و از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) به دیدار باریج اسانس کاشان می‌رود.

مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر در این دیدار به مصاف صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر امسال می‌رود که در آن تقابل بهروز عطایی و مصطفی کارخانه دو مربی سرشناس والیبال کشورمان در نوع خود دیدنی است.

وجود بازیکنانی همانند فرهاد قائمی و علیرضا نادی که فصل گذشته را در کاله توپ می‌زدند مقابل یاران‌ سابق‌شان می‌تواند جذاب باشد.

کاله در این دیدار خانگی برای اینکه از قافله تیم‌های بالای جدول عقب نماند به نوعی محکوم به پیروزی است و در مقابل باریج اسانس نیز برای کسب امتیازات بیشتر و فاصله خود با دیگر تیم‌ها در صدر به میدان می‌آید.

هرچند تیم والیبال باریج اسانس در دیدار گذشته خود مغلوب تیم پرمهره متین ورامین شد ولی کاله مازندران در دیداری خارج از خانه در تبریز توانست با نتیجه سه بر یک از سد آذربایجانی‌ها بگذرد و سومین پیروزی شیرین سه امتیازی خود را کسب کند.

حمید حق‌بین پیشکسوت والیبال کشور در این دیدار ناظر فدراسیون بوده و امر قضاوت نیز به ابراهیم فیروزی و اصغر میرزایی سپرده شده است.

حضور حدود 500 هوادار و والیبال‌دوست در آخرین تمرین دو تیم قبل هفته شانزدهم نیز نشان از اهمیت این دیدار دارد که حضور بانوان ورزش‌دوست نیز در این بین جالب توجه بود.

در کاله مازندران که بهروز عطایی به همراه چورا، محمد شریعتی و قاسم نائیجی کادر فنی آن را تشکیل می‌دهند بازیکنانی نظیر عادل غلامی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، فرریکس، علیرضا جدیدی، میلاد عبادی‌پور، رضا قرا و صابر نریمان‌نژاد را در ترکیب دارد.

در باریج اسانس کاشان که در راس کادر فنی خود مصطفی کارخانه را می‌بیند در ترکیب خود بازیکنان سرشناسی همانند مهدی مهدوی، علیرضا نادی، فرهاد قائمی، امیر غفور، ایوان استانوف، قاسم کارخانه، آرمین تشکری و بهنام حمامی را در اختیار دارد.

البته باریج اسانس در نیم‌فصل دوم برای تقویت تیم مجتبی عطار و داود مقبلی را به جمع بازیکنان خود افزوده است.

به گزارش فارس، هم‌اکنون باریج اسانس کاشان پس از 18 بازی، با 12 برد و 37 امتیاز در صدر جدول مسابقات جای گرفته است و کاله مازندران نیز با 10 پیروزی و 25 امتیاز در رده پنجم جای دارد.

انتهای پیام/86012/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول