اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سیزدهم لیگ دسته یک والیبال

کاله جوان مازندران به دیدار سفیر قم می‌رود

تیم والیبال کاله جوان مازندران در هفته سیزدهم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در رویارویی خارج از خانه به دیدار سفیر قم می‌رود.

کاله جوان مازندران به دیدار سفیر قم می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور از ساعت 16 عصر امروز چهارشنبه با انجام شش دیدار دنبال می‌شود.

در این هفته شهرهای تهران، کرمان، اردکان، اهواز، قم و ملکان میزبان حریفان خود هستند.

تنها نماینده مازندران که در دیدار گذشته خود با نتیجه سه بر صفر شهدای ورزش کرمانشاه تیم قعر جدولی این مسابقات را از پیش رو برداشت این بار در قم سفیر را در مقابل خود می‌بیند.

البته سفیر قم نیز تیمی است که در تعقیب کاله مازندران بوده و تیم مازندرانی در این دیدار محکوم به پیروزی هستند زیرا اگر نماینده قم بتواند پیروز سه امتیازی این دیدار باشد کار را برای کاله جوانی‌ها سخت‌تر کرده و آنها را روانه رده‌های پایین جدول 9 تیمی این مسابقات می‌کند.

امیر صداقت در این دیدار ناظر فدراسیون بوده و احمد سرمست و محمدعلی نظام‌دوست به عنوان داوران این دیدار امر قضاوت را برعهده دارند.

هم‌اکنون کاله جوان مازندران که در گروه دوم این مسابقات توپ می‌زند با کسب 11 امتیاز در رده پنجم جدول جای داشته و سفیر قم تنها با دو امتیاز اختلاف و در اختیار داشتن 9 امتیاز خود را در مکان ششم جدول می‌بیند.

انتهای پیام/86012/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول