اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرریکس در گفت‌وگو با فارس:

لیگ والیبال ایران را می‌خواهم تجربه کنم

پاسور ملی‌پوش هلندی کاله مازندران گفت: سطح والیبال ایران بالاست و دوست دارم لیگ والیبال ایران را تجربه کنم.

لیگ والیبال ایران را می‌خواهم تجربه کنم

نیکو پتروس یوهانس فرریکس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: من 32 سال سن دارم و 13 سال است که والیبال را به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای زیادی در تیم‌های مختلف لیگ والیبال بازی کردم، گفت: هلند، بلژیک، آلمان، فرانسه، روسیه، فرانسه، اتریش، ایتالیا، اسپانیا و لهستان از کشورهایی بود که در تیم‌های باشگاهی‌شان توپ زدم.

فرریکس با اشاره به اینکه آخرین تیم باشگاهی‌ام بووه فرانسه بود، تصریح کرد: امسال در دو تیم باشگاهی بازی کردم که اولین تیم کونه‌آ سری A ایتالیا بود و سپس به بووه فرانسه رفته و هم‌اکنون نیز در خدمت کاله مازندران در ایران هستم.

پاسور ملی‌پوش هلندی کاله مازندران با اعلام اینکه برای نخستین بار به ایران آمدم و پس از شرکت در تست‌های مختلف کاله مازندران با این تیم قرارداد منعقد کردم، اذعان داشت: کاله از تیم‌های بزرگ و پرطرفدار در والیبال ایران است و خیلی خوشحالم که برای این تیم بازی می‌کنم.

فرریکس با اعلام اینکه ایران هم از کشورهای خوب در والیبال است و در لیگ جهانی نیز بازی مطلوب و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، گفت: در آینده می‌خواهم ببینم سطح لیگ والیبال ایران چگونه است، هرچند ممکن است در حد و اندازه لیگ‌های اروپایی نباشد ولی بازیکنان قدرتمندی در آن فعالیت داشته و والیبال ایران بسیار در حمله قوی است.

به گزارش فارس، نیکو پتروس یوهانس فرریکس پاسور مطرح و تاثیرگذار تیم ملی هلند متولد 22 دسامبر 1981 بوده و عضو تیم ملی هلند است، 343 بازی در ترکیب تیم ملی هلند را در کارنامه داشته، 193 سانتی متر قد و 86 کیلوگرم وزن ودارد.

فرریکس شش دوره لیگ جهانی، پنج دوره جام جهانی و دو دوره المپیک همراهی را در کارنامه دارد و در مسابقات انتخابی المپیک 2004 در اسپانیا به عنوان بهترین پاسور این رقابت‌ها معرفی شد.

نیکو از سال 2000 تا به حال عضو تیم ملی والیبال هلند است و سابقه حضور در باشگاه‌های نولیکو بلژیک، اومنی ورلد هلند، هیپو تیرول اتریش، روزلار بلژیک، ویگل لهستان، اونیکاخا آلمریا اسپانیا، لوکوموتیو بلگرود روسیه، مورسر آلمان ، بانکا لانوتی ایتالیا و بووه فرانسه را دارد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول