اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال کاله مازندران خبر داد

حضور عادل غلامی در ترکیب کاله

مربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: عادل غلامی والیبالیست تاثیرگذار کاله مازندران که در دیدار گذشته مصدوم بود امروز در ترکیب تیم حضور دارد و ما نیز تنها به فکر پیروزی هستیم.

حضور عادل غلامی در ترکیب کاله

محمد شریعتی امروز قبل از دیدار حساس هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران بین کاله مازندران و شهرداری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تیم در وضعیت خوبی قرار دارد و تمرینات مطلوبی را هم پشت سر گذاشتیم.

وی با اعلام اینکه عادل غلامی بازیکن نام‌آشنا، ملی‌پوش و کاپیتان تیم بعد از یک مصدومیت به ترکیب تیم بازگشت، گفت: حمزه زرینی که در دیدار گذشته مقابل شهرداری ارومیه از ناحیه مچ پا دچار پیچ‌خوردگی شد به احتمال زیاد از ابتدای بازی به میدان نمی‌آید و سعی داریم از او در اواسط بازی استفاده کنیم.

مربی تیم والیبال کاله مازندران در مورد مصدومیت فرهاد ظریف نیز یادآور شد: این لیبرو تیم کاله نیز طی چند روز گذشته مصدومیتی از ناحیه کشاله ران داشت که مصدومیت‌اش برطرف شده ولی باید بیشتر مراقب باشیم تا به این بازیکنان آسیب وارد نشود.

شریعتی با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز نیز از تیم‌های قدرتمند و باسابقه لیگ برتر است، گفت: همه بازی‌ها برای ما ارزشمند هستند و برای آنها برنامه ویژه‌ای داریم.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت بسیار نزدیکی بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر حاکم است و تیم‌ها ممکن است با یک پیروزی یا باخت چندین رده جابه‌جا شوند.

به گفته شریعتی، آنالیز خوبی کاله مازندران از شهرداری تبریز داشته و نقاط ضعف و قوت این تیم شناسایی شده تا بازیکنان در زمین پیاده کنند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول