اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

ظریف و قرا در مصدومیت قرار دارند

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: فرهاد ظریف و رضا قرا از مهم‌ترین بازیکنان مصدوم کاله مقابل متین ورامین هستند که هنوز حضورشان در بازی یک‌شنبه مقابل این تیم قطعی نیست.

ظریف و قرا در مصدومیت قرار دارند

بهروز عطایی عصر امروز در حاشیه تمرین آماده‌سازی کاله مازندران در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به غیبت فرهاد ظریف و رضا قرا در تمرینات این تیم افزود: ظریف لیبرو و قرا پشت خط زن کاله مصدوم بوده و نمی‌توانند در تمرینات به همراه دیگر بازیکنان خود را آماده کنند.

وی ادامه داد: حضور این دو بازیکن در نخستین دیدار دور برگشت لیگ برتر نیز قطعی نیست ولی با کمک کادر پزشکی سعی داریم تا آنها را از لحاظ جسمی به وضعیت مطلوب برسانیم.

عطایی گفت: ظریف کشیدگی کشاله ران دارد و قرا نیز با سرماخوردگی شدید مواجه است که باید برای بهبود سرماخوردگی دوره درمان را بگذراند و امروز روز سوم‌اش بوده بنابراین امیدوارم تا روز یک‌شنبه هفته آینده که باید مقابل متین به میدان برویم مشکلش برطرف شود.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در مورد لیبروی ارزنده تیمش اذعان داشت: این بازیکن نیز برای درمان کشیدگی کشاله ران روز شنبه با پزشک معالج قرار ملاقات دارد البته ظریف تا روز شنبه استراحت مطلق داشته و نباید فعالیتی داشته باشد ولی امیدواریم هرچه زودتر به آمادگی لازم رسیده و بتواند مقابل متین ما را همراهی کند.

انتهای پیام/86012/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول