اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای آمادگی بیشتر انجام می‌گیرد

تمرینات منسجم کاله مازندران برای نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال

بازیکنان کاله مازندران این روزها برای آمادگی بیشتر و عملکردی بهتر در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال تمرینات خود را با انسجام بیشتر دنبال می‌کنند.

تمرینات منسجم کاله مازندران برای نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، کاله مازندران تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برای پنجمین سال پیاپی در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد و این روزها برای آمادگی بیشتر و عملکردی بهتر در نیم فصل دوم تمرینات خود را با انسجام بیشتر و منظم‌تر دنبال می‌کنند.

این تیم امسال مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ بوده و در مجموع توانسته در مدت زمان کوتاه حضور خود در عرصه حرفه‌ای والیبال کشورمان عناوین بزرگی همانند حضور در جام قهرمانی باشگاه‌های جهان، حضور دو دوره در جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی در این رقابت‌ها، دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر به همراه کسب دو عنوان سومی در این مسابقات را در کارنامه ورزشی خود گردآوری کند.

شامگاه گذشته نیز تمرینات دو ساعته کاله مازندران با حضور بازیکنان در سالن ورزشی این باشگاه دنبال شد.

عادل غلامی، سید علی سجادی، میلاد عبادی‌پور، حمزه زرینی، علیرضا جدیدی، صابر نریمان‌نژاد، ابوالفضل قلی‌پور و فخر‌الدین رضوی بازیکنانی بودند که زیر نظر بهروز عطایی، چورا و قاسم نائیجی کار تمرین را در پیش گرفتند.

فرهاد ظریف و رضا قراء مصدومان کاله از غایبان بزرگ این تیم بودند.

«نیکو پتروس یوهانس فرریکس» والیبالست تیم ملی هلند که اواسط هفته جاری کار خود را در تمرینات کاله مازندران آغاز کرده و شب گذشته نیز با این تیم قرارداد امضا کرد همراه با بازیکنان این تیم کار خود را دنبال کرده و عملکرد مطلوبی را به نمایش گذاشت.

والیبالیست‌های کاله که در نخستین دیدار دور برگشت یک‌شنبه آینده بازی سختی در ورامین مقابل متین دارند در ابتدای کار مشغول به گرم کردن خود شدند و پس از آن کار را زیر نظر کادرفنی در دفاع روی تور، دریافت، آبشار و سرویس ادامه دادند.

زدن سرویس، کار روی تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و حرکات گروهی دیگر بخش تمرینات سبزپوشان کاله بود.

به گزارش فارس، با پایان یافتن نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران پس از 11 دیدار، شش پیروزی و پنج شکست داشته و با کسب 16 امتیاز در رده ششم جدول 12 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

-----------------------------

گزارش از: قربانعلی مسافر

-----------------------------

انتهای پیام/86012/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول