اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان هفته دوازدهم

سفیر قم برد اما در جدول صعود نکرد

تیم والیبال سفیر قم با وجود کسب برتری در مقابل تیم کاله جوان مازندران در جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور صعود نکرد.

سفیر قم برد اما در جدول صعود نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور با شش بازی در دو گروه این رقابت‌ها در شرایطی پیگیری شد که طی آن تیم دلیران دشتی بوشهر صدرنشین گروه یک این رقابت‌ها استراحت داشت.

هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول در شهرهای تهران، کرمان، اردکان، اهواز، قم و ملکان به انجام رسید و طی آن در گروه اول این رقابت‌ها تیم پاس قوامین که با 9 امتیاز در رتبه هفتم گروه قرار داشت در این هفته در تهران میزبان ذوب آهن اصفهان بود.

تیم پیشگامان شفق اردکان که با 23 امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار داشت این هفته در اردکان از گل گهر سیرجان پذیرایی کرد، ضمن اینکه سومین بازی این گروه در شهر کرمان برگزار شد و تیم شهرداری پیشوا در این شهر به مصاف شکوفا صنعت پویا خواهد رفت.

همچنین شهرهای قم، ملکان و اهواز نیز در گروه دوم این رقابت‌ها شاهد بازی‌های این هفته بودند و طبق برنامه فولاد عظیمی گنبد صدرنشین این رقابت‌ها در اهواز به مصاف تیم والیبال مردان مناطق نفت خیز که با 17 امتیاز در رتبه چهارم بود، رفت.

شهرداری دزفول تیم دوم جدول این هفته استراحت داشت و مقاومت شهرداری ارومیه که در جایگاه سوم جدول این رقابت‌ها قرار داشت در این هفته مهمان شهرداری ملکان بود، ضمن اینکه سومین بازی این گروه بین تیم‌های سفیر قم و کاله جوان برگزار شد و به برتری سفیر انجامید.

دیدار تیم‌های والیبال کاله جوان و سفیر قم در حالی در حضور تماشاگران قمی در سالن شهید رضائیان قم به انجام رسید که دو تیم تا پیش از این بازی به ترتیب با 11 و 9 امتیاز در رتبه‌های پنجم و ششم قرار داشتند و پیروز این میدان رتبه پنجمی را حتما از آن خود می‌کرد.

در این دیدار تیم والیبال سفیر قم با حساب 3 بر 2 برابر حریف خود به برتری رسید و همچون مسابقه نیم فصل اول که توانسته بود به برتری دست یابد، این بار دو امتیاز از تیم کاله جوان مازندران گرفت تا بدین ترتیب 11 امتیازی شود اما تیم کاله با یک امتیاز این دیدار 12 امتیازی شد و جایگاه خود در مکان پنجم جدول حفظ کرد تا دو تیم در پنج بازی آینده خود به دنبال به دست آوردن یکی از چهار سهمیه صعود از گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به پلی آف باشند.

انتهای پیام/2258/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول