اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه سال‌جاری صورت گرفت

کمک 2 میلیارد ریالی حامیان به مددجویان بویراحمدی

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد گفت: در 9 ماه گذشته سال‌جاری حامیان ایتام 2 میلیارد و 819 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ایتام تحت حمایت این نهاد هدیه کردند.

کمک 2 میلیارد ریالی حامیان به مددجویان بویراحمدی

زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به خدمات‌دهی کمیته امداد به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: این نهاد حمایتی در راستای حمایت و ارائه خدمات بهتر به مددجویان طرح‌های مشارکتی مختلفی را در طول سال اجرا می‌کند.

وی مهم‌ترین طرح‌های مشارکتی این نهاد را اکرام ایتام عنوان کرد و افزود: در قالب این طرح حامیان و خیرین با قبول سرپرستی ایتام تحت حمایت این نهاد کمک‌های زیادی به آنان ارائه می‌دهند.

انصاری با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده و در خور شانی به مددجویان با وجود ظرفیت‌های کمیته امداد به جامعه هدف ارائه می‌شود، بیان کرد: از متمکنین مالی در جای جای استان و کشور تقاضا می‌شود نیازمندان و مستمندان را دریابند.

این مسئول حمایتی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که طرح‌های مشارکتی در زمان مشخصی و با برنامه‌ریزی لازم صورت می‌گیرد از کلیه اصحاب رسانه و قلم تقاضا می‌شود به یاری این نهاد حمایتی بیایند و دست‌گیر مددجویان، ایتام و مستمندان کمیته امداد باشند.

وی تصریح کرد: از بدو تاسیس کمیته امداد تاکنون حامیان و خیرین نیکوکار بازوان توانمندی برای این نهاد بوده و هستند و در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف یاریگر نیازمندان این نهاد هستند که از همکاری همه‌جانبه آنها و کسانی که دست یتیمی را گرفته صمیمانه تشکر می‌کنیم.

انصاری با تاکید بر اینکه حامیان همواره جامعه هدف کمیته امداد را یاری کردند، گفت: حامیان نیکوکار ماهانه مبالغی را به حساب ایتام واریز و به صورت‌های غیرنقدی خدمات و کمک‌هایی به آن‌ها نیز می‌کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد:  در نه ماه سال جاری حامیان ایتام 2 میلیارد و 819 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ایتام تحت حمایت این نهاد حمایتی هدیه کردند.

انتهای پیام/82011/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول