اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان نور خبر داد

پرداخت 356 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد نور

مدیر کمیته امداد شهرستان نور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 356 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت 356 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد نور

حبیب‌الله قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: درسال جاری تاکنون 5 میلیون تومان برای خدمات ویژه درمانی و 23 میلیون تومان برای خدمات درمانی به‌صورت ویژه به مددجویان این شهرستان پرداخت شد.

وی عنوان کرد : برای تامین آتیه مددجویان برای 340 نفر از مددجویان که از طرح اشتغال استفاده کردند تاکنون 328 میلیون تومان پرداخت شد.

این مسئول از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی برای 150 سالمند تحت حمایت در بخش‌های نور و چمستان خبر داد و افزود: در این دوره آموزشی توسط مربیان نسبت به آگاهی درباره انواع بیماری‌های شایع در دوران سالمندی و چگونگی پیشگیری از ابتلا شدن به بیماری‌ها و بهداشت تغذیه آموزش لازم داده شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نور تصریح کرد: در پایان این کلاس آموزشی سبد کالایی با ارزش سه میلیون تومان بین مددجویان توزیع شد.

قلی‌پور در پایان متذکر شد: در راستای آگاهی بخشی خانواده‌های تحت حمایت درباره کمک‌های اولیه و آمادگی بیشتر در برابر آسیب‌های فردی و جمعی در هنگام زلزله، آتش‌سوزی و حوادث یک دوره کلاس امداد و نجات با حضور 30 مددجو تحت حمایت در کمیته امداد با همکاری هلال احمر شهرستان نور برگزار شد.

 انتهای پیام/86018/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول