اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مؤسسات دولتی و غیر دولتی

645 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی مشغول به کار شدند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی گفت: امسال 645 نفر از جوانان متخصص زیرپوشش کمیته استان امداد در مؤسسات دولتی و غیردولتی مشغول به کار شدند.

645 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی مشغول به کار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی«علیرضا مرادی» اظهار داشت: در راستای توانمندسازی جامعه هدف امداد و ایجاد اشتغال پایدار برای آن‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، دفاتر کاریابی مؤسسات و شرکت‌ها طی همین مدت برای 645 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان، از طریق کاریابی اشتغال زایی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 400 را زنان سرپرست خانوار و245 نفر را مردان تشکیل می‌دهند خاطر نشان کرد: برای کاریابی  این افراد افزون بر 133 میلیون و920 هزار ریال هزینه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی با اشاره به اینکه  این تعداد از افراد طی امسال به مؤسسات، شرکت‌ها، بنگاه‌های اقتصادی، فروشگاه‌ها و مراکز دولتی معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد در راستای توانمند سازی جوانان دارای تخصص، اقدام به مذاکره با ادارات، مؤسسات غیردولتی، شرکت‌ها، و کارگاه‌های تولیدی سطح استان نموده است و در این جریان توانسته اقدامات مثبتی را صورت دهد.

به گفته مرادی، اکثر افرادی که برای آن‌ها کاریابی صورت گرفته از فرزندان خانواده‌های حمایتی امداد بوده و بیشتر این افراد دارای تحصیلات دیپلم و دانشگاهی هستند.

انتهای پیام/63002/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول