اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر مطرح شد

انتقاد از وضعیت تبلیغات شهری در گرگان

عضو هیئت‎رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان از وضعیت نامناسب تبلیغات شهری در این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد از وضعیت تبلیغات شهری در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم جرجانی امشب در پنجاهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: در تبلیغات شهری فضای کافی مهیا نشده و مدیریت لازم صورت نگرفته است.

وی افزود: طی سه روز گذشته تابلوهای بسیار بزرگ تبلیغات شهری مربوط به شرکتی که قبلا پیمانکار شهرداری بود بریده شد و فاکتورهایی که باید بعد از اتمام قرارداد در اختیار شهرداری قرار می‎گرفت داده نشد و این حق شهروندان است که پول مضاعف برای این کار داده نشود.

عضو هیئت‎رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: هر امتیاز از 200 هزار تومان به یک میلیون و 200 هزار تومان افزایش پیدا کرده است که رشد شش برابری را نشان می‎دهد.

جرجانی با بیان اینکه فونداسیون‎ها بیش از ده‎ها میلیون تومان هزینه در بر دارد، یادآور شد: چندصد میلیون هزینه‎ای که مردم در این زمینه متحمل می‎شوند باید با مدیریت و برنامه‎ریزی صحیح حل و فصل شود.

وی همچنین در خصوص بودجه‎ای که از سوی شورا و شهرداری برای ورزش هزینه می‎شود، گفت: باید عدالت در این زمینه رعایت شود شورا و شهرداری فقط بسکتبال ندارد بلکه همه رشته‎های ورزشی باید از اعتبارات لازم برخوردار شوند.

جرجانی با بیان اینکه همه ورزشکاران باید در بودجه دیده شوند، ابراز داشت: این حق شهروندان است که از عدالت بودجه برخوردار شوند که در این راستا تصمیم‎گیری مناسبی صورت خواهد گرفت.

عضو هیئت‎رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان از اقدامات شهرداری این شهرستان در ایجاد رمپ‎های لازم برای معلولان قدردانی کرد و گفت: رمپ‌های ویلچری، پله‎ای و پل‎های مناسب در خیابان گلها، کوی علیمحمدی و ... برای معلولان زمینه‎ای فراهم کرده تا آنها به راحتی بتوانند در سطح شهر تردد کنند.

انتهای پیام/83001/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول