اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه امشب شورای شهر گرگان انجام شد

انتقاد و دفاع از وضعیت شهردار گرگان

در جلسه امشب شورای اسلامی شهر گرگان از وضعیت شهردار گرگان از سوی اعضا و رئیس شورا انتقاد و دفاع شد.

انتقاد و دفاع از وضعیت شهردار گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امشب در چهل و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به وضعیت نامناسب شهرداری و روند ابلاغ حکم شهردار گرگان انتقاد و همچنین توسط رئیس شورا دفاع شد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه اظهار داشت: پیرو جلسه‎ای که در صحن شورا به صورت غیرعلنی برگزار شد نسبت به وضعیت نامشخص شهردار گرگان تذکر دادم و نگرانی در این حوزه را اعلام کردم.

عبدالرضا چراغعلی بیان کرد: در این حوزه متاسفانه اختلاف نظری وجود دارد اما بازهم تاکید می‎کنم وضعیت شهردار منتخب گرگان شرایط خوبی ندارد.

وی در خصوص پیگیری موضوع بودجه و عوارض سال آینده افزود: اینکه موضوع بودجه در حال انجام است به نوعی جای انتقاد دارد چون به نظر من در این خصوص نیاز است شهردار گرگان حضور داشته باشد اما با این شرایط و بررسی بودجه و عوارض بدون حضور شهردار گرگان بستری ایجاد می‎شود که شرایط خوبی نیست.

چراغعلی تاکید کرد: با وجود اینکه در خصوص موضوع حکم شهردار گرگان توسط هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان اعلام می‎شود که این موضوع در مراحل نهایی است و مشکل خاصی وجود ندارد اما در تماس‎ها و بررسی‎هایی که انجام دادم متاسفانه به این نتیجه رسیدم که موضوع شهردار گرگان در وضعیت نامشخصی قرار دارد.

روزهای آینده خبرهای خوشی خواهد آمد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در این خصوص خاطرنشان کرد: نگرانی در خصوص وضعیت شهردار منتخب برای ما نیز وجود دارد و انتظار داریم وزارت کشور تائید یا رد این موضوع را اعلام کند.

ناصر گرزین ادامه داد: البته در این خصوص بررسی‎های ما نیز نشان می‎دهد که امید داریم تا روز شنبه هفته آینده خبرهای خوبی از شهردار گرگان به دست آید اما در حال حاضر نمی‎توان به صورت رسمی موضوعی را تا قبل از ابلاغ رسمی اعلام کرد.

وی در پایان ابراز داشت: بر اساس قانون بر اساس تبصره 3 ماده 71 تقاضای ما و مردم شهر گرگان این است که جواب را در این خصوص به شورای اسلامی شهر گرگان ارسال کنند.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول