اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

گرگان نیازمند توسعه پایدار در همه ابعاد است

رئیس شورای شهر گرگان بر ضرورت توسعه پایدار مرکز گلستان در همه ابعاد تاکید کرد.

گرگان نیازمند توسعه پایدار در همه ابعاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در پنجاهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت اظهار داشت: شهر گرگان با برنامه‎ریزی مناسب می‎تواند به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

وی افزود: قرآن کریم یکی از عمده‎ترین رسالت‌های پیامبر (ص) و محوریت آن ایجاد انس و الفت به جای خصومت و دشمنی بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: هفته وحدت توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شد برای اینکه وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان ایجاد شود.

گرزین رمز پیشرفت کشور را در وحدت و همدلی عنوان کرد و بیان داشت: چیزی که دشمنان همواره از آن ترس و واهمه داشتند عنصر وحدت مسلمانان بوده است و این مهم سبب شد تا اسلام روز به روز در کل جهان توسعه یابد.

یکی از نیازهای جدی گلستان به ویژه شهر گرگان توسعه پایدار است

وی با تبریک به عبدالرضا چراغعلی عضو سابق شورای اسلامی شهر گرگان در سمت مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری گلستان؛ وی را فردی پرتلاش و خوش فکر خواند و گفت: یکی از نیازهای جدی گلستان به ویژه شهر گرگان توسعه پایدار است.

گرزین ادامه داد: بخش بهسازی نیاز به یک ساختار توانمند است که حضور عضو شورای شهر در این سمت می‎تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی از شهردار گرگان در ارائه عوارض سال 1393 قدردانی کرد و اظهار داشت: عوارض سال 1393 در دستور کار کمیسیون اداری مالی و کمیسیون عمران قرار گرفته است.

مدیریت بر شهرداری همان مدیریت بر درآمد است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه مدیریت بر شهرداری همان مدیریت بر درآمد است، خاطرنشان کرد: با مدیریت مناسب می‎توان به موفقیت‎های خوبی دست پیدا کرد.

گرزین با بیان اینکه شهروندان گرگان شایسته بهترین خدمات هستند، تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا روز به روز مشکلات را از پیکره این شهر بزداییم و لازمه رسیدن به این مهم تلاش و همدلی است.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول