اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

امروز از شورای شهر استعفا می‎دهم

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: امروز از شورای شهر استعفا خواهم داد و در استانداری گلستان به مردم خدمت خواهم کرد.

امروز از شورای شهر استعفا می‎دهم

عبدالرضا چراغعلی دقایقی پیش در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص تصمیم‎گیری‎اش درباره ادامه فعالیت در شورای اسلامی شهر گرگان یا استانداری گلستان گفت: امروز از شورای اسلامی شهر گرگان استعفا می‌دهم. وی ادامه داد: ادامه فعالیت و خدمت برای مردم را در اداره کل امور شوراهای شهر و روستا در استانداری گلستان در جایگاه مدیرکل خواهم داشت.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان همچنین در خصوص موضوع ابلاغ حکم شهردار گرگان نیز خاطرنشان کرد: به هر حال نظر من این است با توجه به طولانی شدن پروسه ابلاغ حکم آقای صادقلو شهردار منتخب شورای اسلامی شهر گرگان ادامه این روند به صلاح نیست و به نظر من طرح موضوع وی در شهرداری گرگان و حضور ایشان در این جایگاه به صلاح نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از ابتدای رسمیت یافتن شورای اسلامی شهر گرگان و انتخاب حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان توسط شورای اسلامی شهر گرگان بیش از 115 روز می‎گذرد ولی تا به امروز بنا به دلایل مختلف حکم مسئولیت وی از سوی وزارت کشور صادر نشده است.

البته منابع مختلف رسمی و غیررسمی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس از عدم تائید حکم حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان خبر دادند که پیگیری خبرگزاری فارس در خصوص کسب اطلاع دقیق نسبت به این موضوع ادامه خواهد داشت.

در روزهای گذشته نیز در راستای تغییر مدیران استانی در دولت تدبیر و امید عبدالرضا چراغعلی موضوع قبول مسئولیت در استانداری گلستان را در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان مطرح کرد و اعلام کرده بود در روزهای آینده برای ادامه کار در شورای اسلامی شهر گرگان و یا فعالیت و قبول مسئولیت در استانداری گلستان تصمیم‎گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/83004/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول