اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان خبر داد

عزم شورای شهر گرگان برای ساماندهی ساخت و ساز زیارت + تصاویر

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با اجرای طرح جامع شهر گرگان به طور قطع برای ساماندهی ساخت و ساز در روستای زیارت اقدام جدی خواهد شد.

عزم شورای شهر گرگان برای ساماندهی ساخت و ساز زیارت + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرداری گرگان در خصوص ساماندهی ساخت و سازها در روستای زیارت اظهار داشت: برای ساخت و ساز در روستای زیارت و اخذ پروانه ساخت افراد باید به شهرداری گرگان مراجعه کنند و به احتمال زیاد شهرداری هم واحد ویژه‎ای را برای این موضوع در نظر خواهد گرفت.

وی در خصوص برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی در این منطقه خاطرنشان کرد: در روستای زیارت سه نکته وجود دارد که یکی مربوط به ساخت و سازهای جدید است که از این تاریخ به بعد به طور قطع ساخت و ساز در روستای زیارت باید براساس قانون و استانداردهای لازم انجام شود.

گرزین گفت: نکته بعدی ساخت و سازهایی است که در گذشته اتفاق افتاده که اینها نیز دو دسته هستند که دسته اول ساختمان‎هایی است که از نظر ایمنی امتیاز قابل قبول را دارد و نیاز است که یک بازبینی صورت گیرد و با بررسی‎های مختلف در صورت رعایت مسائل مدنظر در قانون امکان استفاده آن در آینده وجود داشته باشد.

مسیر روستای تاریخی زیارت شهرستان گرگان

روستای تاریخی زیارت شهرستان گرگان

روستای تاریخی زیارت شهرستان گرگان

روستای تاریخی زیارت شهرستان گرگان

روستای تاریخی زیارت شهرستان گرگان

مسیر روستای تاریخی زیارت شهرستان گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: دسته‎ای از ساختمان‎ها در روستای زیارت وجود دارد که هم در حریم رودخانه ساخته شده و استاندارد و استحکام لازم را ندارد که باید برای این دسته از ساختمان‎ها تصمیم جدی گرفته شود.

گرزین بیان کرد: پیشنهاد من این بود که در حال حاضر که طرح جامع شهر گرگان ابلاغ شده است باید برای موضوع روستای زیارت به صورت ویژه بررسی شود تا در آینده دچار مشکلات بیش از پیش نشویم.

بر اساس این گزارش، در پیگیری‎های مختلف خبرگزاری فارس و رسانه‎های دیگر، برخی مسئولان دلیل عدم برخورد با برخی ساخت و سازها در روستای زیارت را وجود این ساختمان‎ها در مستثنیات اعلام کرده‎اند که رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص این ساختمان‎ها نیز تاکید کرد: ساختمان‎هایی که در این روستا غیرمجاز، غیراستاندارد و غیراصولی هستند باید تعیین تکلیف شوند و از موضوعات مهم قابل پیگیری در روزهای آینده است.

وی در پایان افزود: نتیجه نهایی این است که با ابلاغ طرح جامع شهر گرگان تمامی ساخت و سازها در روستای زیارت 100 درصد باید ساماندهی و نظارت شود.

انتهای پیام/83004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول