اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

مشکل تله‌کابین زودتر حل شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه متاسفانه پروژه تله‌کابین گرگان روند رو به جلویی ندارد، گفت: اختلاف در موضوع مکان اجرای این پروژه باید هرچه زودتر حل شود.

مشکل تله‌کابین زودتر حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در چهل و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت برای همدلی تمام مسلمانان است و نیاز است همه آحاد جامعه به این هفته همانند گذشته و بیش از پیش توجه داشته باشند.

وی با اشاره به روند اجرایی مسائل شهری در شهرداری گرگان ادامه داد: خوشبختانه در شهرداری گرگان و شورای اسلامی شهر گرگان دو موضوع با جدیت در حال پیگیری است که یکی از این مسائل عوارض سال 1393 است.

گرزین تاکید کرد: با توجه به اینکه طرح جامع شهری نیز ابلاغ شده به طور طبیعی درآمد شهرداری گرگان کاهش خواهد یافت و باید با بررسی‎های دقیق مدیریت درآمد را در شهرداری گرگان داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که در شهرداری گرگان و شورای اسلامی شهر گرگان با جدیت به آن پرداخته می‎شود موضوع بودجه سال آینده است که دو موضوع مذکور امسال زودتر از سال‎های گذشته در حال بررسی است که امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه شهر به نتایج خوبی برسیم.

مشکل تله‌کابین گرگان زودتر حل شود

گرزین در خصوص روند اجرایی پروژه تله‌کابین شهر گرگان با تذکری به شهرداری گرگان گفت: در بازدیدی که از تله‌کابین گرگان انجام شد در حال حاضر متاسفانه این پروژه روند رو به جلویی را ندارد.

وی افزود: اختلاف در موضوع مکان اجرای این پروژه باید هرچه زودتر حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان همچنین در خصوص ساخت و سازهای نامناسب در بلوار صیاد شیرازی گرگان تصریح کرد: متاسفانه در این منطقه از شهر گرگان نظارت مناسبی در خصوص ساخت و سازها انجام نمی‎شود و شهرداری گرگان باید نظارت و پیگیری جدی‎تری را در این خصوص انجام دهد.

گرزین بیان کرد: المان شهری شهر گرگان که در میدان بسیج واقع شده است نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا مشکل این مجموعه برای بهره‎برداری تنها در حوزه اداره اماکن نیروی انتظامی خلاصه نمی‎شود و با بررسی‎هایی که انجام شد این مجموعه در حوزه‎های دیگر هم دارای مسائل و مشکلاتی است که شهرداری باید زودتر این مسائل را پیگیری کند.

چراغعلی باید استعفای کتبی خود را تقدیم شورا کند

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص استعفای عبدالرضا چراغعلی عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: بر اساس قانون عضو شورای اسلامی برای استعفا باید به صورت کتبی اقدام کند و آقای چراغعلی نیز برای استعفا از شورای اسلامی شهر گرگان باید استعفای خود را به صورت کتبی به شورای اسلامی شهر گرگان تقدیم کند.

گرزین ادامه داد: شورای اسلامی شهر گرگان نیز برای این موضوع تشکیل جلسه خواهد داد و برای تصمیم‎گیری اقدام لازم را انجام خواهد داد.

وی متذکر شد: به هر حال هدف تمامی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان خدمت به مردم است و هر کجا که خدمت به مردم شهر وجود داشته باشد جای اعضای شورا همانجا است و ما نیز برای آقای چراغعلی آرزوی موفقیت داریم اما نیاز است شورا برای استعفای وی تشکیل جلسه دهد و با رای‎گیری نظر خود را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/83004/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول