اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر گرگان:

استعفای «چراغعلی» تصویب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان از تصویب استعفای عبدالرضا چراغعلی در شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد.

استعفای «چراغعلی» تصویب شد

حسین ربیعی دقایقی پیش در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: پس از آنکه شب گذشته شرایط تشکیل جلسه برای بررسی موضوع استعفای عبدالرضا چراغعلی عضو شورای اسلامی شهر گرگان فراهم نشد، این جلسه امشب با حضور 11 عضو از اعضای شورا تشکیل و استعفای وی تصویب شد.

وی ادامه داد: با تائید استعفای این عضو از شورای اسلامی شهر گرگان از فردا علیرضا پزشکپور نخستین عضو علی‎البدل چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان به مجموع اعضای شورا افزوده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، عبدالرضا چراغعلی منتخب اول مردم شهر گرگان در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان روز شنبه در چهل و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان استعفای خود از ادامه حضور در شورا را اعلام کرد.

عبدالرضا چراغعلی در روزهای گذشته و پس از شروع به کار استاندار جدید گلستان از سوی مجموعه مدیریتی استانداری گلستان پیشنهاد مدیرکلی دفتر امور شهرداری‎ها و شوراهای شهر و روسا را پذیرفت و به این دلیل از ادامه حضور در شورای اسلامی شهر گرگان انصراف داد.

وی در جلسه روز شنبه در خصوص استعفای خود اظهار داشت: با توجه به اینکه مدتی است از سوی مجموعه استانداری گلستان برای قبول مسئولیت در یکی از ادارات کل این نهاد به اینجانب پیشنهاد شد در روزهای گذشته جمع‎بندی‎های لازم را در خصوص ادامه حضور در شورای اسلامی شهر گرگان و یا حضور در مجموعه استانداری انجام دادم.

وی ادامه داد: با وجود فشارهایی که در خصوص ادامه فعالیت در شورا از طرف مردم احساس می‎کنم و به نوعی رای مردم بر گردن من برای اجرای تعهدات سنگینی می‎کند اما ترجیح دادم تا از شورای اسلامی شهر گرگان جدا شوم و در مجموعه استانداری گلستان به خدمت به مردم بپردازم. چراغعلی بیان کرد: امشب در این جلسه پس از هفت سال به طور رسمی استعفای خود را از ادامه فعالیت در شورای اسلامی شهر گرگان اعلام می‎کنم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: امیدوارم در مجموعه شوراها و شهرداری‎های استان در استانداری گلستان بتوانم به مردم خدمت خالصانه‎ای را داشته باشم و در این مدت به مردم شهر گرگان و استان گلستان قول خواهم داد به همان سوگندنامه‎ای که در شورا یاد کردم پایبند خواهم بود.

انتهای پیام/83004/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول