اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

طرح سینما روباز در راور اجرا می‌شود

فرماندار راور از اجرای طرح سینما روباز در این شهرستان خبر داد.

طرح سینما روباز در راور اجرا می‌شود

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: طرح سینما روباز از برنامه‌های اوقات فراغت است که در مناطق پرجاذبه و گردشگرپذیر اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور پاسخگویی به نیازهای فرهنگی و هنری شهروندان راوری و با هدف آموزش و ارتقای سطح کمی و کیفی جوانان و نوجوانان، سینما روباز در جنب بوستان شهدای راور ساخته می‌شود.

فرماندار راور با اشاره به عدم وجود فضاهای تفریحی، هنری و فرهنگی کافی در شهرستان، ساخت سالن سینما را گامی مؤثر در توسعه فضاهای هنری شهرستان دانست و افزود: در شهرستان راور با کمبود فضای تفریحی، هنری و فرهنگی مواجه هستیم که این موضوع بر ضرورت احداث این مکان‌ها می‌افزاید.

وی ابراز کرد: امیدواریم با ساخت و تامین امکانات تفریحی، پاسخگوی نیازهای مردم شهرستان و مسافران باشیم تا لحظاتی شاد را سپری کنند.

شریفی ابراز داشت: کارشناسی لازم در مورد جانمایی احداث سینما روباز انجام شده و در صورت تایید کاشناسان اعتبار لازم تخصیص می‌یابد‌.

وی خاطر نشان کرد: حمایت‌های مادی و معنوی از نیازهای هنری و فرهنگی می‌تواند در ارتقای فرهنگ و هنر ایران زمین مؤثر باشد که مسئولان باید اهتمام ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول