اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شبکه استانی خراسان رضوی

2 مستند ویژه و فیلم‌های سینمایی در هفته وحدت به نمایش درمی‌آید

صدا و سیمای خراسان رضوی به مناسبت هفته وحدت، ویژه‌برنامه‌های مختلفی از جمله دو مستند و فیلم‌های سینمایی را برای پخش تدارک دیده است.

2 مستند ویژه و فیلم‌های سینمایی در هفته وحدت به نمایش درمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از صدا و سیمای خراسان رضوی، تله‌فیلم «برادران سرزمین من» روز جمعه ساعت 14:25 دقیقه و تکرار آن 2:30 دقیقه بامداد پخش خواهد شد.

این‌ تله فیلم که در تربت جام، تایباد و بخشی از مرز افغانستان و ایران  تصویربرداری شده، با توجه به ضرورت فرهنگی وحدت شیعه و سنی و پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت ایجاد وحدت که امروز از سوی بیگانگان مورد تهاجم قرار گرفته، تهیه شده است.

مستندهای «سرزمین خورشید و زولان » از شنبه 21 تا چهارشنبه 25 دی‌ماه ساعت 22:15 دقیقه، مستند «سرزمین آفتاب» سه‌شنبه 24 و چهارشنبه 25 دی‌ماه ساعت 9 صبح، پخش نماهنگ‌ها و مداحی‌های مربوط به هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و پخش سخنرانی‌های مرتبط با هفته وحدت از دوشنبه 23 تا 27 دی‌ماه بعد از اذان ظهر از جمله این برنامه‌ها است.

اعزام گزارشگر به شهرهای سنی‌نشین استان از جمله خواف و تربت جام در برنامه دوستانه چهارشنبه 25 دی‌ماه ساعت 19 و برنامه مسابقه شهر به شهر روزهای 22 دی‌ماه ساعت 19 و 27 دی‌ماه ساعت 13:30 دقیقه، پخش فیلم‌های سینمایی مرتبط با هفته وحدت ساعت 14:30 دقیقه در هر روز این هفته و سایر برنامه‌های شبکه استانی سیما از جمله جنگ شبانه و اما امشب و صبح بخیر خراسان به صورت ویژه به این مناسبت می‌پردازند.

ویژه‌برنامه «عیدانه» در روز تولد حضرت رسول اکرم (ص) ساعت 9 تا 11 صبح شامل بخش‌های مختلف طنز، نمایش، کارشناس مذهبی، گزارشگر و ... تشکیل شده است.

در این برنامه درباره موضوعات وحدت در جامعه اسلامی، هجرت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) مؤسس مذهب جعفری و ... توسط کارشناسان برنامه بحث و بررسی می‌شود.

ویژه‌برنامه گفت‌وگو سه‌شنبه 24 دی‌ماه ساعت 13 تا 14 با موضوع ضرورت وحدت در جامعه اسلامی با حضور حجج‌الاسلام علی‌اکبر نوایی و مظفر تاجی پخش می‌شود که در این برنامه گزارشگر برنامه با حضور در همایش اهل تسنن شهرستان تربت جام، حضور علمای اهل تسنن در برنامه را نیز فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول