اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی کاشان:

2 بازیکن به تیم اضافه می‌شوند

سرمربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با اشاره به لزوم تقویت این تیم در این نیم‌فصل گفت: یک بازیکن از بندرعباس و یک بازیکن از قزوین در نیم‌فصل به تیم اضافه می‌شوند.

2 بازیکن به تیم اضافه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی دوست جمعه شب در پایان دیدار تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و ویتاپی یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی در آخرین بازی نیم‌فصل در مقابل نماینده یزد و کسب عنوان نایب قهرمانی نیم‌فصل مسابقات در روحیه بازیکنان و کادر فنی تیم کاشان تأثیر بسیاری دارد تا در نیم‌فصل دوم این تیم به دنبال کسب مقام قهرمانی باشد.

وی، تیم ویتاپی یزد را تیمی بومی، جوان، یک‌دست و دونده  توصیف و خاطرنشان کرد: هر چند تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در خانه خود توانست با اختلاف 9 گل حریف خود را از پیش رو بردارد اما حریف، بازیکنان سرعتی خوبی داشت که در ضدحملات تیم ما را خیلی اذیت کردند.

سرمربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، با اشاره به حساسیت این بازی برای هر دو تیم چهار امتیازی سازمان رفاهی کاشان و ویتاپی یزد بیان داشت: هم بازیکنان تیم حریف و هم بازیکنان تیم ما با آگاهی از حساسیت این بازی، برای رسیدن به پیروزی دچار اشتباهات فردی شدند اما در نهایت تیم سازمان موفق به کسب هر دو امتیاز این بازی شد.

به گفته وی، در نظر گرفتن تفاضل گل برای بازیکنان تیم سازمان رفاهی کاشان باعث شده بود تا همه بازیکنان تیم بخواهند در نقش گلزن ظاهر شوند و این امر باعث افزایش اشتباهات فردی شد تا موقعیت‌های زیادی را از دست بدهند.

دوست، تقویت تیم برای نیم‌فصل دوم را یکی از برنامه‌های خود برای پوشش نقاط ضعف تیم سازمان رفاهی کاشان اعلام و عنوان کرد: یک بازیکن از بندرعباس و یک بازیکنان از قزوین در نیم‌فصل به تیم اضافه می‌شوند.

سرمربی تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان یادآور شد: در صورت اضافه شدن این دو بازیکن به ترکیب تیم و حمایت‌های مالی سازمان رفاهی کاشان و برگزاری دیدار سازمان رفاهی کاشان با ثامن‌الحجج سبزوار، قهرمانی تیم سازمان رفاهی کاشان در نیم‌فصل دوم تضمین می‌شود.

دوست، از برگزاری نخستین بازی دور برگشت تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در نیم‌فصل دوم، هفته آینده در مقابل هیئت هندبال نجف‌آباد اصفهان خبر داد.

آخرین بازی از دور رفت لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور بین دو تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و ویتاپی یزد که در سالن ورزشی رضوی کاشان برگزار شد با پیروزی 29 بر 20 تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به پایان رسید و این تیم نایب قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/2406/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول