اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

احترام به رأی از خصوصیات یک شخصیت شورایی است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: احترام به رأی از خصوصیات یک شخصیت شورایی است.

احترام به رأی از خصوصیات یک شخصیت شورایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ عنوان نیازی به این مسائل نیست و اگر نیازی به این بداخلاقی‎ها بود راه برای ما باز بوده است.

وی ادامه داد: چرا شب، نامه‎ای تنظیم کنیم؟ ما همان روز می‎توانستیم ابلاغ بزنیم و سرپرست را اعلام می‎کردیم و اینکه می‎گویند 6 نفر نامه امضا کرده‎اند تا به الان چیزی نرسیده است و به نظر من این کارها لزومی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواستیم بداخلاقی کنیم نیازی به جمع‎‎آوری امضا هم نداشتیم، چراکه مصوبه شورا بود و می‎توانستیم مصوبه را اجرایی کنیم و دلیل دیگر این است که نمی‎خواهیم حرمت‎ها را بشکنیم.

گرزین تصریح کرد: شأن و شخصیت شورا و اعضای شورای اسلامی شهر باید حفظ شود.

احترام به رأی از خصوصیات یک شخصیت شورایی است

وی در خصوص نبود نماینده‎ای از شورای اسلامی شهر گرگان در شورای فرادستی، عنوان کرد: به هر حال انتخابات برگزار و چنین تصمیمی گرفته شد و احترام به رأی از خصوصیات یک شخصیت شورایی است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: به هر حال ما قدس مفیدی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان را به عنوان نماینده این شورا به شورای عالی کشوری معرفی کردیم که از شورای شهرستان گرگان برای شورای استان گلستان رأی آورد، اما در انتخاباتی که برگزار شد، نماینده گرگان رأی لازم را کسب نکرد.

گرزین در پایان یادآور شد: به نظر من این ضربه‎ای برای شورای شهر محسوب نمی‎شود، اما به نوعی این حق ما بود که به عنوان مرکز استان گلستان یک نماینده در این مجموعه داشته باشیم، اما باید از ظرفیت دو نماینده دیگر از گنبدکاووس و یساقی در مباحث کشوری استفاده کنیم.

انتهای پیام/83004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول