اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست هماهنگی ستاد دهه فجر

کمیته‌های ستاد برگزاری دهه فجر در خارگ مشخص شدند

کمیته‌های برگزاری ستاد دهه فجر در خارگ در نشست هماهنگی این ستاد مشخص شدند.

کمیته‌های ستاد برگزاری دهه فجر در خارگ مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرمانده بسیج سپاه ثارالله خارگ ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر در خارگ اظهار کرد: با توجه به بزرگی و اهمیت انقلاب نزد مردم و البته دشمنان، می‌طلبد این مراسم پرشور برگزار شود و برنامه‌های مناسبی برای این ایام در نظر گرفته شود.

نادر تعاون‌کردار خاطرنشان کرد: ما برای این ایام برنامه‌های خاص خود را داریم که همگام با سایر پایگاه‌های کشور به اجرا در خواهد آمد و از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تجلیل از افرادی که نامشان محمد است، ترویج سبک زندگی به شیوه نبوی و آوردن سخنرانانی همچون راشد یزدی اشاره کرد.

فرمانده بسیج سپاه ثارالله خارگ خاطرنشان کرد: آگاهی و بصیرت مردم در آن زمان عامل پیروزی انقلاب بود و در حال حاضر نیز باید بتوان با برگزاری برنامه‌های خاص و افراد برجسته، بصیرت و آگاهی مردم را در این مدت افزایش داد و بحث دشمن شناسی را در این دهه تقویت کرد.

محمد اسلامی مسئول ستاد امور ورزش و جوانان خارگ نیز در این نشست عنوان کرد: ما برای این ایام ورزش‌های بومی محلی و فرهنگی مختلفی را برای جوانان و خانواده‌ها برگزار خواهیم کرد و طبق روال سال‌های گذشته، مجموعه ورزشی شهید ملاح‌زاده را نیز برای برپایی جشن‌ها و نمایشگاه دهه فجر در اختیار این ستاد قرار خواهیم داد.

سید مهدی کازرونی رئیس اداره آموزش و پرورش خارگ نیز با بیان اینکه دهه فجر بیش از هر زمان دیگری در مدارس و آموزش و پرورش نمود پیدا خواهد کرد، افزود: زنگ پیروزی انقلاب یکی از برنامه‌هایی است که هر ساله در مدارس اجرا می‌شود و مسابقات ورزشی، نمایشگاه‌ها، سرودها، تئاترهای دانش‌آموزی و ده‌ها برنامه دیگر، از جمله مراسمی است که توسط خود دانش‌آموزان انجام خواهد شد و روزانه دو ساعت در مدارس زنگ انقلاب خواهیم داشت که با جشن و سرور همراه خواهد بود.

مجید ستایشی مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ نیز اظهار کرد: دعوت از گروه‌های فرهنگی و هنری، پیاده‌روی خانوادگی، تبلیغات مناسب و ایجاد شور محیطی در سطح شهر، ایستگاه‌های صلواتی، توزیع بسته‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه از جمله برنامه‌هایی است که عملیات عمومی به عنوان نماینده شرکت‌های نفتی انجام خواهد داد.

در پایان این نشست، مدیریت عملیات عمومی خارگ به عنوان مسئول ستاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان جانشین، شهرداری خارگ به عنوان مسئول کمیته مالی، دانشگاه آزاد اسلامی مسئول کمیته فرهنگی، ستاد ورزش و امور جوانان به عنوان مسئول کمیته ورزش و جوانان، اداره کار و رفاه امور اجتماعی به عنوان مسئول کمیته کارگری، فرماندهی نیروی انتظامی به عنوان مسئول کمیته انتظامات، هیئت امنای مساجد به عنوان مسئول کمیته مساجد، انجمن دانشجویان خارگ مسئول کمیته کانون دانشجویان، اداره بندر و دریانوردی خارگ به عنوان مسئول کمیته تبلیغات مهمانان خارجی، بسیج خواهران و کمیسیون بانوان بخشداری خارگ به عنوان مسئول کمیته بانوان و نیروی دریایی ارتش خارگ به عنوان کمیته ارزیابی عملکرد ستاد دهه فجر خارگ مشخص شدند.

انتهای پیام/66006/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول