اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش زابل خبر داد

تشکیل ستاد دهه فجر در هر مدرسه

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش زابل گفت: در دهه مبارک فجر امسال، ستاد دهه فجر در هر مدرسه تشکیل می‌شود.

تشکیل ستاد دهه فجر در هر مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، رضا سراوانی صبح امروز در جلسه توجیه معاونین و معلمان پرورشی مدارس در سالن تربیت آموزش و پرورش زابل اظهار داشت: در حوزه پرورشی، تربیت دانش‌آموز مورد تاکید است و ما بیش از آموختن حرفه باید حرفه انسان بودن را به دانش‌آموزان بیاموزیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش زابل افزود: دانش آموزان به گونه‎ای تربیت شوند که بتواند رنج و خوشی‌ها را تحمل کنند یعنی برای خوب زندگی کردن در جامعه آماده باشند.

این مسئول با بیان اینکه نباید در تمامی مقاطع برای تربیت از تنبیه استفاده شود گفت: بنیاد تربیت بر ترس کیفر و مجازات نیست اگر بنیاد تربیت بر ترس، کیفر و مجازات باشد زمینه‎ای برای دروغ گفتن ایجاد می‎شود.

وی با اشاره به مهم‎ترین برنامه دهه فجر گفت: تشکیل ستاد دهه فجر در هر مدرسه، سرود همگانی با موضوع دهه فجر، فضا‌سازی مدارس، مستندات مسابقات فرهنگی و هنری، معرفی دانش آموزان به مسابقات فرهنگی و هنری و هنرهای دستی و تجسمی از جمله برنامه‎های دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/75004/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول