اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

کمیته مساجد ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

به منظور برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته مساجد ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

کمیته مساجد ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز کمیته مساجد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، دبیر ستاد اقامه نماز و جمعی از مسئولان ذیربط برگزار شد.

در این مراسم ابتدا هر کدام از اعضا به بیان دیدگاه و نظرات خود در راستای برگزاری هر چه باشکوه جشن‌های دهه فجر در سطح استان پرداختند.

حجت‌الاسلام محمد رضایی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ایام دهه فجر ایام بسیار مهمی است که سرنوشت ملت ایران در این روزهای پرافتخار رقم خورد و وظیفه مسئولان است تا با برنامه‌ریزی صحیح برنامه‌های مناسب و در شان آن روزها اجرا کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با براندازی حکومت دو هزار و 500 ساله نظام شاهنشاهی نظام جمهوری اسلامی ایران را برپا کردند و آموزه‌های دینی را در کشور ساری و جاری کردند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی یک واقعیتی است که دنیا روی آن حرف دارد و همواره مورد توجه ویژه، ارزیابی و رصد سیاست مداران بزرگ جهان بوده است، خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های دوران شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آشنا ساختن نسل جوان با این آرمان‌ها است.

این مسئول با تأکید بر اینکه در ایام‌ الله دهه مبارک فجر باید دستاوردهای نظام را تبیین کرد، تصریح کرد: دستاوردهای مادی و معنوی نظام برکات انقلاب ملت بزرگ ایران بوده که اولویت ما در دهه فجر بیان دستاوردهای معنوی است.

رضایی، پرده‌‌خوانی، کارناوال شادی، نورافشانی، مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، تربیتی و چراغانی میادین و خیابان‌ها، شب شعر و خاطره، سرکشی از خانواده‌‌های معظم شهدا، رژه موتوری و خودرویی را از اهم برنامه‌‌های دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی، بازخوانی نقش رهبری و مردم، وحدت و انسجام و پرهیز از تفرقه، حفظ آرامش جامعه، جهت‌‌دهی شادی به برنامه‌‌های دهه فجر، ایجاد نشاط و امید و مردمی برگزار کردن مراسم‌های دهه فجر را از شاخص‌های برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال دانست.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر نقش دانش‌آموزان در برنامه‌‌های سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: به واسطه این قشر بزرگ باید صدای انقلاب در تمام خانه‌ها شنیده شود.

به گزارش فارس؛ در این مراسم رئیس ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی حجت‌الاسلام رضا قاسمی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد این استان را به عنوان رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر معرفی کرد.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول