اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل کمیته امداد فارس:

4 هزار دانش‌آموز زیر پوشش امداد فارس هستند

مشاور مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه 4 هزار دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد هستند، گفت: مفتخر هستیم که بسیاری از این دانش‌آموزان با حمایت این نهاد به مدارج بالای علمی و مسئولیت‌های کلیدی کشوری رسیده‌اند.

4 هزار دانش‌آموز زیر پوشش امداد فارس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان فارس، محمدمهدی کارگر در مراسم تجلیل  از زحمات رابطان فرهنگی و مربیان آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز اظهار داشت: دانش‌آموزان زیر پوشش امداد که به مدارج بالای علمی دست یافته‌اند، باعث سربلندی و افتخار ما هستند و این توفیق‌ها به سبب الطاف اللهی و اهتمام ویژه مردم نیکوکار و به ویژه همکاران مخلص ما در اداره‌های آموزش و پرورش محقق شده است.

مشاور مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به رویکرد کنونی کمیته امداد مبنی بر توانمندسازی خانواده‌ها و مددجویان زیر پوشش افزود: نیازسنجی و ارائه خدمات در کمیته امداد بر اساس مشکلات ویژه مددجو در حال حاضر محور اصلی خدمات حمایتی امداد است.

وی ادامه داد: مشارکت اداره‌ها، نهادها و سازمان‌ها، پشتوانه اصلی خدمتگزاران محرومان در کمیته امداد است که در همین راستا مدیران، معلمان و کارکنان مخلص آموزش و پرورش یکی از یاوران ما در ارائه خدمت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت بوده و هستند.

به گزارش فارس، در این همایش از زحمات و عملکرد 350 نفر از رابطان فرهنگی و مربیان تلاشگر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز تجلیل شد و در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی کمیته امداد شهرستان شیراز از زحمات یکی از مدیران تلاشگر ناحیه یک شیراز که در جشن عاطفه‌ها با جمع‌آوری 100 میلیون ریال در آموزشگاه امام رضا(ع) مقام نخست جمع‌آوری کمک‌های مردمی را کسب کرده بود، تقدیر شد. 

انتهای پیام/ 2448/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول