اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد

توزیع سوخت بین نیازمندان کمیته امداد در آمل

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: برای حمایت نیازمندان، سوخت مورد نیاز 200 خانواده تحت حمایت به ارزش 100 میلیون ریال در مناطق محروم لاریجان این شهرستان توزیع شد.

توزیع سوخت بین نیازمندان کمیته امداد در  آمل

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست و ایتام زیادی در مناطق محروم و بخش لاریجان تحت حمایت این نهاد حمایتی هستند.

وی افزود: با فرا رسیدن فصل زمستان، کاهش دمای هوا و افزایش سرما با ریزش باران و برف شدید در این بخش این اداره برای توزیع سوخت در این منطقه اقدام می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل تصریح کرد: با این هدف در چند روز گذشته اقدام به توزیع سوخت به ارزش 100 میلیون ریال در بین خانواده‌های تحت حمایت بخش لاریجان کردیم که این حمایت از خانوار تحت پوشش ساکن دائم انجام شد.

علیپور درباره اقدامات کمیته امداد به خانواده‌های نیازمندان مناطق محروم یادآور شد: در مناطق محروم نیز حقوق ماهیانه مستمری و کالاهای اعلام شده همانند دیگر افراد تحت حمایت توزیع شده و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات ویژه و خاص مناطق محروم، علاوه بر کمک‌های معمولی برخی از کمک‌های اعلام شده دیگر نیز به این افراد اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/86012/ک20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول