اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کوهدشت:

توزیع 300میلیون ریال بن کارت خرید کالا بین کودکان زیر 6 سال کوهدشت

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت از توزیع 300میلیون ریال بن کارت خرید کالا بین کودکان زیر 6 سال دچار سوء تغذیه در آذرماه امسال در شهرستان کوهدشت خبر داد.

توزیع 300میلیون ریال بن کارت خرید کالا بین کودکان زیر 6 سال کوهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، علی‌مردان امرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از توزیع 300میلیون ریال بن کارت خرید کالا بین کودکان زیر 6 سال دچار سوء تغذیه در آذر امسال در شهرستان کوهدشت خبر داد و اظهار داشت: این کودکان از  نظر رشد وضعیت نامطلوبی دارند و با معرفی شبکه بهداشت به این نهاد از این نوع خدمت کمیته امداد امام(ره) برخوردار می‌شوند.

امرایی با بیان اینکه در حال حاضر 300 کودک زیر 6 سال در سطح شهرستان از این بن کارت‌های خرید بهره‌مند هستند، تصریح کرد: ضمن جلسات مکرر با شبکه بهداشت و استقرار این شبکه در مناطق محروم شهرستان 150 کودک دیگر نیز جهت دریافت بن کارت خرید در لیست کودکان بهره‌مند از این خدمت امداد قرار می‌گیرند.

وی در ادامه این خدمت کمیته امداد را گامی در جهت رفع فقر و محرومت و کمک به وضعیت معیشتی کودکان خانواده‌های کم درآمد و ضعیف عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات دیگر این نهاد در راستای رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی جامعه هدف این نهاد، اذعان داشت: همچنین در آذر ماه امسال بیش از 192 میلیون ریال در قالب خدمات درمانی ویژه برای مددجویان این نهاد در شهرستان کوهدشت هزینه شده است.

انتهای پیام/2304/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول