اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد خبر داد

ایجاد کتابخانه و مدرسه نوساز در بشیرآباد دشتستان

بخشدار سعدآباد از ایجاد کتابخانه و مدرسه نوساز در بشیرآباد دشتستان خبر داد.

ایجاد کتابخانه و مدرسه نوساز در بشیرآباد دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالرحیم افروغ ظهر امروز در دیدار مردم و مسئولان با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای چهار و شهدای روستای بشیرآباد اظهار داشت: وجود روحیه مردم‌داری و توجه به مناطق محروم در بین مسئولان از برکات نظام جمهوری اسلامی است و این حرکات موجب رفع محرومیت و امیدواری مردم می‌شود.

بخشدار سعدآباد افزود: نماینده مردم دشتستان در دو سال اخیر یکی از اساس و اهداف نظام جمهوری اسلامی که مردمی بودن مسئولان و حضور دربین مردم محروم و مستضعف است را به منصه ظهور گذاشته‌اند.

وی با قدردانی از حضور مسئولان در روستاهای دوردست و بررسی مشکلات مردم گفت: افتخار می‌کنم در چنین نظامی و در کنار مسئولینی که با پشت سرگذاشتن ژست‌های دست و پاگیر خدمات صادقانه انجام می‌دهند، به مردم خدمت می‌کنم.

افروغ باتشریح موارد خواسته شده توسط دهیار و رئیس شورای اسلامی بشیرآباد، افزود: مشکلاتی در روستای بشیرآباد وجود دارد که در گذشته برای اجرای برخی از طرح‌ها پیگیری‌هایی صورت داده‌ایم و برخی دیگر نیز نیازمند همت مسئولان مختلف و تصویب اعتبارات استانی و ملی هستند.

بخشدار سعدآباد از ایجاد کتابخانه و مدرسه نوساز در بشیرآباد دشتستان خبر داد و تاکید کرد: مدرسه بشیرآباد در طرح نوسازی مدارس گنجانده شده و با تامین اعتبارات، تخریب و بازسازی خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: اگر فضای مسقفی با حداقل 100 متر زیربنا توسط مردم اهدا شود قول می‌دهیم تا هفته آینده کتابخانه‌ای در آنجا افتتاح کنیم.

افروغ توضیحاتی در ارتباط با روند پیگیری و اجرای طرح‌های روستای بشیرآباد ارائه کرد و خواستار مشارکت بیش از پیش مردم و اعضای شورای اسلامی شد.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول