اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شیراز:

هدف از اجرای طرح قطار شهری شیراز، کاهش آلایندگی‌ها است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کاهش مصرف سوخت، حفظ بهداشت، جلوگیری از آلایندگی، تسهیل در حمل و نقل و خدمات‌رسانی شهری به شهروندان از مهمترین اهداف اجرای پروژه قطار شهری در شیراز است.

هدف از اجرای طرح قطار شهری شیراز، کاهش آلایندگی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم شعرا بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تامین اعتبارت مالی شاهد بهره‌برداری در آینده نزدیک از این پروژه ملی در شیراز هستیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شیراز نیز در این بازدید در سخنانی گفت: امیدواریم با تلاش، همت و پشتکار قرارگاه خاتم‌الانبیا در تسریع روند اجرای عملیات خط دوم مترو شیراز گام‌های مثبتی برداشته شود.

احمدرضا نقیب‌زاده خاطرنشان کرد: با پیگیری و نظارت شورای اسلامی شیراز و اجرایی شدن توافق‌نامه شهرداری و پیمانکار در بحث تامین مالی، ایستگاه‌های میانرود و آزادی در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای به پایان رسیدن مترو شیراز به 100 هزار میلیارد تومان نیاز است که با تحقق آن شاهد تسریع روند اجرایی پروژه‌ها خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: دادن مجوز کلی به سازمان قطار شهری برای فاینانس و فروش 120 میلیارد تومانی اوراق مشارکت تا پایان سال جاری به متقاضیان از دیگر اقدام‌های موثر شورا برای تسریع روند اجرایی این طرح بوده است.

این مسئول ادامه داد: با پیگیری مسائل اجرایی پروژه ملی قطار شهری از سوی شورا و شهرداری و با توجه به پیشرفت فیزیکی در خط یک به‌زودی واگن‌های قطار وارد شیراز می‌شود.

نقیب‌زاده افزود: با نرسیدن به موقع اعتبارات شاهد طولانی شدن روند اجرایی طرح خط دوم مترو شیراز خواهیم شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در مورد طرح محدوده ترافیک شیراز گفت: مطالعات این طرح از سوی مشاور مربوطه در راستای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی انجام شده است.

انتهای پیام/2448/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول