اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان خبر داد

ورود موج جدید فعال از اواخر هفته به همدان/ تداوم مه‌آلودگی و سرمای هوا

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به تداوم مه‌آلودگی و سرمای هوا گفت: از اواخر جمعه مجدداً موج جدید نسبتاً فعالی استان همدان را فرا می‌گیرد.

ورود موج جدید فعال از اواخر هفته به همدان/ تداوم مه‌آلودگی و سرمای هوا

نادر پیرتاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت جوی استان اظهار کرد:‌ آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات مه‌آلود است.

وی با بیان اینکه این وضعیت تا اواخر فردا سه‌شنبه ادامه دارد، افزود: از فردا شب به تدریج موج نسبتاً ضعیفی استان را تحت تأثیر قرار داده و بارش‌های پراکنده‌ای در روز چهارشنبه در سطح استان خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان ابراز داشت: این سامانه ضعیف اواخر روز چهارشنبه از استان خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه تا اواخر هفته مجدداً جو پایداری از نظر بارندگی در استان حاکم می‌شود، ادامه داد: همچنان در برخی از ساعات تداوم مه‌آلودگی را شاهد خواهیم بود.

پیرتاج تصریح کرد: از اواخر جمعه نیز مجدداً موج جدید نسبتاً فعالی استان همدان را فرا گرفته و روز شنبه بارش‌های خوبی را در بیشتر نقاط استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به دمای هوا نیز اظهار کرد: ‌دمای هوای همدان دیشب 11 درجه سانتیگراد زیر صفر بود و تداوم سرما در حدود این دما را تا چند روز آینده به طور تقریبی خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مه‌آلودگی هوا رانندگانی که در جاده‌ها تردد دارند حتماً رعایت احتیاط لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/89006/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول