اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفای شرق استان تهران در گفت‌و‌گو با فارس:

آب شرب پردیس آلودگی ندارد

معاون امور بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: آب شرب شهر پردیس و حومه آن هیچ آلودگی‌ای ندارد و مشکل از ابتدا هم از آب نبوده است.

آب شرب پردیس آلودگی ندارد

عباسعلی جوادی دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، درباره آخرین خبرها و زمزمه‌هایی که درباره آلودگی آب شرب مصرفی شهروندان شهر پردیس و بخش جاجرود از گوشه و کنار این شهرستان شنیده می‌شود، همه این مسائل را از ابتدا «شایعه» توصیف کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به انتشار شایعه آلودگی آب آشامیدنی در شهرستان پردیس، مسئولان شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران، این امر را با قاطعیت رد می‌کنند.

معاون امور بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران افزود: پس از انتشار این شایعات، به سرعت گروه کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران، به همراه مسئولان و نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان شهر پردیس وارد عمل شدند.

جوادی اضافه کرد: در پی اعزام این گروه، نمونه‌برداری‌هایی از چند نقطه از سطح شهر پردیس و منابع تأمین آب منطقه که منشأ اصلی پاسخگویی به نیازهای مردم این حوزه است، انجام شد.

وی افزود: شماری از منابع، مخازن و ... از سطح شهر پردیس در این زمینه مورد بهره‌برداری و آزمایش قرار گرفت و مشخص شد که هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

معاون امور بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران با اشاره به اینکه آب آشامیدنی شهر پردیس تنها مختص به این شهر نبوده و از همین منابع آب شرب شهرهای بومهن و رودهن نیز تأمین می‌شود، گفت: اگر مشکلی در آب شرب پردیس وجود داشت، به طور طبیعی این مشکل باید در شهرهای بومهن و رودهن نیز مشاهده می‌شد؛ در صورتی که این طور نیست.

جوادی اضافه کرد: 70 درصد از آب شرب رودهن از همان منابعی تأمین می‌شود که شهروندان پردیسی از آن استفاده می‌کنند.

وی به مردم شهرستان پردیس اطمینان خاطر داد که هیچ دغدغه و نگرانی‌ در استفاده از آب آشامیدنی در این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش فارس؛ فرماندار پردیس نیز دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با فارس گفت: مسمومیت در پردیس، بنا بر آمارهای موجود، حدود 2 هزار نفر را روانه بیمارستان‌ها کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز نیز حسین معصومی اصل، رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های منتقله از راه آب و غذای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار شهرستان پردیس و شماری از مسئولان، در بازدید از بیمارستان شفای پردیس، به روانه شدن صدها نفر از شهروندان شهر پردیس و شهر جاجرود به بیمارستان‌ها اذعان کردند.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول