اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

شکایت حقوقی از مسببان آلودگی هوای اصفهان تقدیم دادستان شد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دادستان اصفهان به‌عنوان مدعی‌العموم خواستم با بررسی مسئله آلودگی هوا مسببان اصلی آلودگی‌ها را مشخص کند.

شکایت حقوقی از مسببان آلودگی هوای اصفهان تقدیم دادستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان که عصر امروز در فرمانداری اصفهان برگزار شد، از تشکیل فراکسیون توسعه روستایی در مجلس خبر داد و اظهار کرد: این فراکسیون از طریق نمایندگان اصفهان پیگیری شد و هیئت‌رئیسه این فراکسیون که نقشی در نقاط محروم دارد شکل گرفت.

وی با بیان اینکه سخنگویی این فراکسیون بر عهده بنده گذاشته شده است، افزود: نزدیک 180 روستا از مجموعه روستاهای شهرستان اصفهان زیرمجموعه این فراکسیون هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسائل و مشکلات و نقاط قوت و ضعف روستا‌ها را استخراج کرده‌ایم که قرار است مورد بررسی واقع شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود به معضل آلودگی هوای اصفهان که منجر به فوت هم شده است پرداخت و گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده است که بخشی از مه‌گرفتگی در اصفهان مه واقعی نیست و لازم است وضعیت آلودگی هوا بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

مقتدایی با تاکید به اینکه به‌عنوان مدعی‌العموم این امر را به دادستانی گزارش داده‌ام تا به‌صورت جدی مورد پیگیری قرا گیرد، افزود: از دادستان خواسته شده ضمن بررسی این مسئله مسببان اصلی آلودگی‌ها را مشخص کنند.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به وفاق، همدلی و اتحاد مجمع نمایندگان استان با مجموعه مدیریت استان اشاره و بیان کرد: بنده سعی می‌کنم در عزل و نصب‌های مدیریتی دخالت نکنم اما عملکرد مدیران را پیگیری می‌کنم، چراکه عزل و نصب‌ها وظیفه نماینده مجلس نیست.

انتهای پیام/63012/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول