اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور تربیتی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد

برگزاری مسابقات فوتسال «جام فجر ولایت» در زنجان

مسئول امور تربیتی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: مسابقات فوتسال «جام فجر ولایت» در آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات فوتسال «جام فجر ولایت» در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا مختاری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان با اشاره به آغاز هفته وحدت اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در ایام‌الله دهه فجر توسط آموزش و پرورش ناحیه 2 در سطح مدارس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تهیه و توزیع پوستر توسط حوزه مقاومت بسیج از برنامه‌های دهه فجر است، افزود: در برگزاری جشن‌های انقلاب کارشناسان در مدارس حضور می‌یابند.

مسئول امور تربیتی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان اعزام روحانیون به مدارس برای پرسش و پاسخ درباره دستاوردهای انقلاب را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: مسابقات فوتسال جام فجر ولایت در ناحیه برگزار می‌شود.

این مسئول به برگزاری مسابقات قرآن، احکام، حفظ و قرائت در مدارس ناحیه اشاره کرد و گفت: مسابقات مختلف فرهگی و هنری شامل سرود، وبلاگ، داستان، شعر و فیلم کوتاه در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

مختاری با اشاره به اینکه نمایشگاهی از دستاوردهای دانش‌آموزان در 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در آموزشگاه‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم جشن طلوع و تجلیل از دانش‌آموزان نخبه از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه برنامه جشن انقلاب در مدارس ناحیه 2 برگزار می‌شود، متذکر شد: مسابقه ورزشی در رشته کاراته برای دانش‌آموزان پسر اجرا می‌شود.

مسئول امور تربیتی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان برگزاری مسابقه ورزشی در همه آموزشگاه‌های ناحیه را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و بیان داشت: برنامه‌های مختلف موزیکال برای دانش‌آموزان در سطح مدارس ناحیه برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نشست‌های سیاسی در مقطع دبیرستان برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود، گفت: یادواره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدی و کوهپیمایی فرهنگیان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است.

مختاری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و فرهنگیان در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور می‌یابند، افزود: مسابقه آدمک‌سازی و عکاسی در روز 22 بهمن و همزمان با راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی، حسن ختام برنامه‌های دهه فجر را حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز 22 بهمن سال‌جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول