اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع)

نخستین بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصص زنجان افتتاح می‌شود

مدیر عامل بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصصی بهمن زنجان گفت: در آستانه میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) نخستین بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصص زنجان افتتاح می‌شود.

نخستین بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصص زنجان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهمن قزلباش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های خصوصی مجهز استان زنجان و حتی شمالغرب کشور است.

وی با اشاره به امکانات ویژه و تجهیزات به‌روز این بیمارستان تصریح کرد: این بیمارستان با احتساب تخت‌های ویژه دارای 170 تخت بستری است.

مدیر عامل بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصصی بهمن زنجان با بیان اینکه این بیمارستان با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال بر اساس قیمت‌های دو سال گذشته ساخته شده است، افزود: این بیمارستان در پنج طبقه و در زمینی به مساحت 16 هزار و 400 متر مربع مورد احداث شده است.

این مسئول اظهار داشت: این بیمارستان 30 تخت ویژه، 11 اتاق عمل و دارای بخش‌های دیگر نظیر ICU، CC، CICU و خدمات تصویربرداری و سی.تی.اسکن 16 اسلایز، رادیوگرافی فول دیجیتال DDR، فلوروسکوپی فول دیجیتال، ماموگرافی فول دیجیتال و فلوروسکوپی فول دیجیتال و با کیفیت است.

قزلباش همچنین به بخش‌های تخصصی ژنتیک، بانک خون، مانیتورینگ، داروها و سموم، پاتولوژی و سیتولوژی، تشخیص مولکولی بیماری‌ها اشاره کرد و گفت: همه آزمایش‌های فوق تخصصی زنان، نازایی، عقیمی، مردان، داخلی و اطفال در این مرکز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 500 متر از فضای کل این مجموعه به بخش اورژانس اختصاص دارد، ادامه داد: همه امکانات و خدمات مورد نیاز اورژانس شامل آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی و غیره در این بخش پیش‌بینی شده که سهم مهمی در کاهش اتلاف و صرفه‌جویی وقت بیماران دارد.

انتهای پیام/2308/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول