اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 دی‌ماه

بیمارستان فوق‌تخصصی بهمن زنجان افتتاح می‌شود

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهمن زنجان گفت: بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی بهمن زنجان روز شنبه 28 دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

بیمارستان فوق‌تخصصی بهمن زنجان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهمن لازمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی بهمن زنجان روز شنبه 28 دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این بیمارستان برای نیاز‌های مردم استان و استان‌های همجوار احداث شده است، ادامه داد: بیمارستان بهمن زنجان با داشتن کادر مجرب و متخصص توانایی ارائه خدمات در بخش‌های مختلف به بیماران نیازمند را دارد.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی بهمن زنجان با اشاره به اینکه این بیمارستان به امکانات و تجهیزات پیشرفته روز دنیا مجهز است، افزود: تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات پزشکی را به بیماران ارائه کنیم و از مراجعه بیماران به خارج از استان جلوگیری کنیم.

این مسئول با بیان اینکه بیمارستان بهمن زنجان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های خصوصی کشور است، ادامه داد: تلاش شده از بهترین متخصصان در این مرکز استفاده شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما در این مرکز این است که با همه بیمه‌ها قرارداد بسته و با آنها همکاری داشته باشیم، افزود: قرارداد همکاری با بیمه‌ها در مراحل پایانی است.

لازمی در مورد تعرفه‌های این بیمارستان گفت: تعرفه‌های بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی بهمن زنجان بر اساس مصوبه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: تلاش داریم تا خیریه‌ای نیز برای بیماران کم‌بضاعت راه‌اندازی کنیم تا آنها نیز بتوانند در صورت بروز بیماری از خدمات بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی بهمن زنجان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2308/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول