اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

شبکه «جوانان عاشورایی» در زنجان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از راه‌اندازی شبکه جوانان عاشورایی در زنجان خبر داد و گفت: این شبکه با استفاده از اعتبارات ملی راه‌اندازی می‌شود.

شبکه «جوانان عاشورایی» در زنجان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان اظهار داشت: زنجان یکی از استان‌های فعال در زمینه سمن‌هاست.

وی راه‌اندازی سازمان‌های تخصصی مردم‌نهاد جوانان را در راستای تحقق سیاست زمینه‌سازی برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی و به منظور دستیابی به اهداف خاص اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شبکه اندیشه ناب (‌شبکه فعالان حوزه اندیشه‌ورزی و ترویج اندیشه‌های استاد شهید مطهری و حضرت امام خمینی) شبکه طلایه‌داران جهاد، شبکه رایحه نجابت، شبکه وارثون را از جمله شبکه‌های فعال کشور اعلام و اضافه کرد: شبکه جوانان عاشورایی هم به زودی را‌ه‌اندازی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه دبیرخانه شبکه جوانان عاشورایی در زنجان مستقر می‌شوند، تصریح کرد: این شبکه با مرجعیت حسینیه اعظم زنجان راه‌اندازی می‌شود.

رحمانی با اشاره به پرهیز از هزینه‌کرد اعتبارات استانی در طرح‌های ملی ادامه داد: همه اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی شبکه جوانان عاشورایی به صورت ملی تامین می‌شود.

وی راه‌اندازی شبکه جوانان عاشورایی را نیازمند کمک‌های معنوی دانست و تاکید کرد: ارگان‌های فرهنگی فعال استانی می‌توانند به ما در این امور کمک کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از پیشنهاد ارائه شده برای زمان راه‌اندازی شبکه جوانان عاشورایی در زنجان خبر داد و گفت: تلاش می‌شود این شبکه در اردیبهشت ماه سال آینده راه‌اندازی ‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شبکه جوانان عاشورایی به صورت تخصصی فعالیت می‌کند، ابراز داشت: این شبکه در صدد تحقق اهداف تعیین شده برای آن است.

رحمانی در این جلسه اهداف کلان راهبردی شبکه جوانان عاشورایی تعمیق باورهای دینی ناب و تقویت اندیشه ناب اسلامی جوانان، تقویت گفتمان‌‌های امام (ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری در میان جوانان، تبیین و تقویت جایگاه سمن‌های مربوطه در میان مردم به ویژه جوانان و هدایت و حمایت‌ از آن‌ها و ایجاد شبکه ملی در بین جامعه هدف برای ارائه الگوهای مناسب در راستای تقویت سطح فرهنگی سمن‌ها را از جمله اهداف کلان راهبردی شبکه جوانان عاشورایی در زنجان اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول