اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان خبر داد

اجرای 63 پروژه محرومیت‌زدایی در استان زنجان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در طول سه سال گذشته 63 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان زنجان اجرا شده است.

اجرای 63 پروژه محرومیت‌زدایی در استان زنجان

فرهاد امندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیج سازندگی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: در طول سه سال گذشته با تأمین اعتبار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیای قرب کوثر تعداد 63 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان توسط بسیج سازندگی اجرا شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رویکرد قرارگاه قرب کوثر در تأمین اعتبار پروژه‌های محرومیت‌زدایی افزود: احداث مسجد، آب‌رسانی، غسالخانه، خانه عالم، خانه بهداشت، اماکن ورزشی و... از جمله اقدامات بسیج سازندگی است.

این مسئول ادامه داد: این اقدامات در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) از سال 89 طی دو مرحله در سطح استان اجرا و بیش از 90 درصد آنها به بهره‌برداری رسیده و تحویل مردم شده است.

امندی در ادامه با اشاره به اینکه قرارگاه قرب کوثر تا به این مرحله مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار تأمین و واگذار کرده است، ادامه داد: تعداد پروژه‌ها در سال‌های آینده افزایش خواهد یافت و تأمین واگذاری اعتبار از طرف قرارگاه قرب کوثر انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها به ویژه مشارکت و خودیاری مردم مناطق محروم و روستاها باعث تسریع در اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه به برپایی جشن آب در روستای «جوره کندی» زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: این برنامه با همکاری شرکت آبفار، بسیج سازندگی، اهالی روستا و مجمع خیرین آب پروژه آبرسانی روستای «جوره کندی» بخش قره پشتلو شهرستان زنجان در طول چهار ماه اجرا و در نخستین روز هفته وحدت به بهره‌برداری رسید.

* اجرای 3 پروژه آب‌رسانی در سطح روستاهای استان زنجان

این مسئول اظهار داشت: به منظور اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری درباره خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی، امسال سازمان بسیج سازندگی استان از محل اعتبارات قرارگاه خاتم‌الانبیا قرب کوثر سه پروژه آبرسانی در سطح روستاهای محروم «جزیمق، جوره کندی و قندرقالو» شهرستان زنجان با اعتبار 400 میلیون ریال سهم بسیج سازندگی اجرا کرده است.

امندی در پایان اذعان داشت: امید است برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف در سطح استان زنجان باعث آسایش و راحتی مردم شود.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول