اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد

برگزاری کنگره شهدای هنرمند استان زنجان در سوم اسفند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: کنگره شهدای هنرمند استان زنجان در سوم اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره شهدای هنرمند استان زنجان در سوم اسفند

سید جواد هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده کنگره شهدای هنرمند استان زنجان اسفند ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی برای برگزاری این کنگره برگزار شده است، تصریح کرد: در آخرین جلسه هماهنگی این کنگره، زمان اجرای آن مشخص شد.

این مسئول با اشاره به اینکه کنگره شهدای هنرمند امسال در سه استان کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: استان زنجان نیز از ابتدای سال‌جاری اقدامات لازم را انجام داده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه شناسایی شهدای هنرمند استان از اولویت‌ها بود، تصریح کرد: خوشبختانه با شناسایی شهدا و همکاری خانواده‌های شهدا سازمان آماده برگزاری این کنگره است.

هاشمی با اشاره به دیدار سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با تک تک خانواده‌های شهدای هنرمند تصریح کرد: برخی از این خاطرات خانواده‌های شهدا مستندسازی شده است.

وی استان زنجان را پیشگام در اجرای برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: شهدای هنرمند نقش تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس داشتند که باید رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان به جامعه ارائه شود.

این مسئول هنر را بهترین زبان برای بیان واقعیت‌های دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: باید از شهدای هنرمندی که هنرمندانه صحنه‌های دفاع مقدس را به تصویر کشیده‌اند، قدردان بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان یادآور شد: پس از ماه‌ها تلاش و جمع‌آوری آثار شهدا و دیدار با خانواده امروز سازمان بسیج هنرمندان بر خود وظیفه می‌داند با برگزاری کنگره شهدای هنرمند، دین خود را به این شهدا ادا کند.

انتهای پیام/73003/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول