اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خورموج:

عملیات نصب تمثال شهدا هفته آینده به اتمام می‌رسد

شهردار خورموج گفت: عملیات نصب تمثال شهدا در بلوار بسیج خورموج شنبه آینده به پایان می‌رسد.

عملیات نصب تمثال شهدا هفته آینده به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، احمد شیخیانی ظهر امروز در جلسه شورایاران شهر خورموج  گفت: از بدو ورود به شهرداری خورموج کارها را اولویت‌بندی کرده‌ایم و نخستین اولویت ما نظم و انضباط اداری در شهرداری بود و امروز کار مراجعه‌کنندگان به شهرداری به‌روز انجام می‌شود.

شهردار خورموج افزود: در کوتاه‌ترین مدت خدمت مهم‌ترین مشکل که حقوق پرسنل و پاکبانان بود را در اولویت کاری قرار دادیم و آن‎ را برطرف کردیم.

وی ادامه داد: شهرداری یک نهاد خدماتی و موسسه عمومی غیردولتی است و پرسنل شهرداری 24 ساعته در خدمت مردم هستند و با توجه به بخشنامه دولت و ابلاغ استانداری، ساعت کاری 6:45 دقیقه تا 13:30 است اما ما از نخستین ساعات صبح تا ساعت 24 شب در خدمت مردم هستیم.

شهردار نمونه استان بوشهر گفت: سرمایه اصلی ما اعتماد مردم است و امروز اعتماد مردم به شهرداری جلب شده است و از بانیان مساجد که معتمدان مردم هستند انتظار داریم تا اعتماد مردم به شهرداری را بیشتر جلب کنند. زیرسازی و آسفالت معابر را در راس کارهای عمرانی قرار داده‌ایم که مردم به عینه شاهد آن هستند و در حال حاضر سه اکیپ آسفالت در شهر مشغول به ترمیم خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر هستند.

وی یادآور شد: مشکل پارک‌ها، روشنایی و کار ترمینال شهر در حال حل شدن است و زیرسازی کار گلزار شهدا پایان یافته و پارک بانوان شهرداری در دهه فجر افتتاح خواهد شد. ساماندهی دره انجیر و لنگک را در اولویت کارهای سال آینده قرار داده‌ایم و در تلاش هستیم تا پارک بین راهی را احداث کنیم.

شهردار خورموج گفت: نصب تمثال شهدا در بلوار بسیج خورموج آغاز شده که تاکنون 50 درصد از آنها نصب شده است و تا روز شنبه آینده 50 درصد دیگر از تمثال شهدا نصب خواهد شد. با توجه به تاکید امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر خورموج اولویت اول شهرداری در کارهای عمرانی مساجد بوده است و ترمیم حفاری‎ها را از جلوی مساجد شروع کرده‎ایم و در تمام مساجد ادامه خواهیم داد.

شهردار خورموج اضافه کرد: شهردار به عنوان عضو شورا باید دنبال برنامه‎های عمرانی باشد و نباید کارهای شهرداری و شورا در حوزه عمرانی خلاصه شود.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول