اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبستر:

یادمان شهدای گمنام باید ‌فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کند‌

امام جمعه شبستر گفت: یادمان شهدای گمنام باید طوری طراحی شود که حامل پیام بوده و در بیداری نسل جوان جامعه و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نقش‌آفرینی کند.

یادمان شهدای گمنام باید ‌فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده عصر امروز در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی شبستر اظهار کرد: اقتدار نظام مرهون ایثارگران، جانبازان، شهدای عزیز و صبر و مقاومت خانواده‌های شهداست.

وی افزود: شهدا و خانواده آنها همچنین ایثارگران ولی‌نعمت جامعه هستند و وظیفه همگان است که در زمینه رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و رسیدگی به وضعیت گلزار شهدا همت کنیم.

امام جمعه شبستر اضافه کرد: یادمان شهدای گمنام باید طوری طراحی شود که حامل پیام بوده و در بیداری نسل جوان جامعه و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده نقش‌آفرینی کند.

وی با اشاره به ضرورت احداث یادمان شهدای گمنام شبستر، از تمام مسئولان خواست برای احترام به خون شهدا، مجریان طرح را یاری کنند.

انجام 85 درصد کار ساماندهی گلزار شهدا در شهرها و روستاهای شهرستان شبستر 

در این نشست فرماندار شبستر نیز گفت: طرح ساماندهی 85 درصد گلزار شهدا در شهرها و روستاهای این شهرستان به اتمام رسیده و حتی در برخی روستاها با همت مردم و خیران، این امر تحقق یافته است.

جمشید عقلمند مرجانی با اشاره به تامین اعتبار احداث یادمان شهدای گمنام شبستر اظهار کرد: متاسفانه به دلیل تعلل برخی ادارات تاکنون مراحل اجرایی این طرح آغاز نشده است از این رو انتظار می‌رود شهرداری با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران به زودی عملیات ساخت را در اسرع وقت آغاز و به اتمام برساند.

وی خاطر نشان کرد: با تدفین شهدای گمنام، این مکان در آینده‌ای نزدیک به یکی از مراکز فرهنگی شهرستان تبدیل خواهد شد.

فرماندار شبستر در ادامه تلاش برای حفظ یاد و خاطره شهدا در دفاع از ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی و نیز صیانت از باورها و اندیشه‌های شهدا را وظیفه همگانی جامعه برشمرد و خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی در این زمینه شد. 

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول