اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج:

جنوب کرمان خط ترقی وحدت تشیع و تسنن است

فرماندار کهنوج گفت: جنوب و جنوب‌شرق استان کرمان خط ترقی همزیستی مسالمت‎آمیز اهل تسنن و تشیع است که در کنار یکدیگر با دوستی و مودت و در امنیت کامل زندگی می‎کنند.

جنوب کرمان خط ترقی وحدت تشیع و تسنن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، عباس اطمینانی پیش از ظهر امروز در همایش آیین برادری در این شهرستان با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: افتخار تمام مسلمانان وجود مبارک پیامبر اکرم (ص) است و اگر اهل تسنن و شیعه تنها به همین نقطه توجه و اتکال داشته باشند، مشکلات دنیای اسلام رفع می‎شود.

فرماندار کهنوج بیان کرد: امیدواریم، روزی برسد که تمام دنیا از آفرینش این نعمت الهی استفاده کنند و در زیر پرچم اسلام قرار گیرند.

اطمینانی تصریح کرد: جنوب و جنوب‌شرق استان کرمان خط ترقی همزیستی مسالمت‎آمیز اهل تسنن و تشیع است که در کنار یکدیگر با دوستی و مودت و در امنیت کامل زندگی می‎کنند. این ارتباط مستلزم پیوند و برادری بیشتری است تا اختلافات دستاویز دشمنان و بیگانگان برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی نشود.

فرماندار کهنوج عنوان کرد: همه باید در راستای تحقق آرمان‎های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب گام برداریم تا در نهایت زمینه وحدت و همبستگی تمام مسلمانان جهان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/80001/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول