اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص)

داوطلبان هلال‌احمر کردستان هفته وحدت را گرامی داشتند

جشن هفته وحدت با حضور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان کردستان در سنندج برگزار شد.

داوطلبان هلال‌احمر کردستان هفته وحدت را گرامی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان ظهر امروز در این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته وحدت گفت: این مراسم فتح بابی برای الگوگیری از اخلاق و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) است که باید آن را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

حسن خدابنده‌لو با اشاره به آموزه‌های اخلاقی و اجتماعی پیامبر گامی اسلام، قتل و کشتار مسلمانان در سایر کشورهای اسلامی را دوری از آموزه‌های دین و توطئه دشمنان خواند.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی احساس وحدت بیشتر می‌شود.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کردستان در خصوص زندگی پیامبر اکرم(ص) گفت: هرچه در شناخت سیره پیامبران عمقی نگاه کنیم مشکلات کمتری متوجه مسلمانان می‌شود.

خدابنده‌لو با بیان اینکه خدمت در بعضی سازمان‌ها معنویت ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر سازمانی است که خدمت در آن توفیق الهی نصیب کارکنان آن می‌شود.

به گفته خدابنده‌لو، اهمیت بیشتر انسان به خود این است که پیامبران چه خدماتی را برای مردم انجام داده است و آنها را سرلوحه ادامه زندگی خود قرار دهند.

وی گفت: اگر مراحل زندگی بشر از نوزادی تا مرگ را مورد بررسی قرار دهیم مشاهده می‌کنیم خداوند در هر مرحله نعمت‌هایی را به انسان اعطا کرده که در همان دوران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه خدمت به مردم از مهم‌ترین نعمت‌ها است خاطرنشان کرد: خداوند این نعمت را به انسان عطا کرده که اجر آن هم در این دنیا و هم دنیای آخرت به انسان می‌رسد.

وی گفت: در دین مبین اسلام بسیار بر امر وحدت و رفتارهای عظیم انسانی و اخلاقی تاکید شده است که نمونه بارز این امر کمک داوطلبی و و خیرخواهانه به محرومان و نیازمندان جامعه است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: خدمت به همنوع و بشریت در مراتب بالای انسانی قرار داشته و پیامبر گرامی اسلام (ص) برای این وظیفه بزرگ، بهشت را وعده داده است.

در این مراسم مولودی‌خوانی اجرا شد.

انتهای پیام/79016/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول