اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

حفظ انقلاب اسلامی در سایه وحدت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: قشرهای مختلف جامعه با حفظ وحدت می‌توانند از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به خوبی محافظت کنند.

حفظ انقلاب اسلامی در سایه وحدت است

حجت‌الاسلام علی قابل امروز به مناسبت هفته وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه وحدت آحاد جامعه می‌تواند ما را به قله عزت برساند، اظهار داشت: همه آحاد جامعه باید در راستای حفظ آن تلاش کنیم تا بتوانیم در سایه آن به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سایه وحدت توانست در 34 سال از گردنه‌های فراز و نشیب بگذرد، افزود: تحقق این مهم موجب شده تا کشورهای اسلامی با الگوگیری از انقلاب ما در برابر ظالمان حاکم ایستادگی و مقاومت کنند تا به پیروزی برسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه مسلمانان در زمان پیامبر اکرم (ص) باید از دستورات ایشان اطاعت می‌کردند، خاطرنشان کرد: امروز نیز آنان با عمل کردن به دستورات این پیامبر بزرگوار باید از رهبر فرزانه انقلاب اطاعت کنند.

قابل ادامه داد: با تحقق این مهم اتحاد و وحدت بین مسلمانان جامعه اسلامی ارتقا می‌یابد و دشمن از تک‌روی‌های آنان برای خدشه‌دار کردن ارزش‌های اسلامی نمی‌تواند استفاده کنند.

پیروزی در برابر دشمن با حفظ وحدت

این مسئول به هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در این دوران تأکید داشتند که با یکدیگر متحد باشیم تا دشمن نتواند در جمع ما نفوذ پیدا کند حتی در برخی مواقع که مسائلی در حاشیه بین برخی افراد به وجود می‌آمد، این امام بزرگوار بیان می‌کردند از تفرقه پرهیز کنند تا در برابر دشمن بتوانند به پیروزی برسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین همچنین به دوران انتخابات یازدهم در کشور اشاره کرد و گفت: در این انتخابات نیز برخی افراد جریان‌هایی در راستا ایجاد فتنه بیان می‌کردند، ولی رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمودند از مسائل فردی در جامعه پرهیز کنید و به اصل موضوع که ایستادگی و مقاومت در برابر آمریکا است، بیشتر توجه کنید.

قابل با اشاره به اینکه ائمه‌اطهار (ع) هیچ وقت راضی به بر هم زدن وحدت و جمع بودن مسلمانان نبودند، خاطرنشان کرد: امام علی (ع) به دلیل تحقق این مهم به مدت 25 سال خانه‌نشین شد تا کوچک‌ترین خدشه‌ای به وحدت مسلمانان وارد نشود که این مهم بیانگر اهمیت حفظ وحدت در جامعه اسلامی است.

این مسئول متذکر شد: مسلمانان در ماه مبارک رمضان با یکدیگر روزه می‌گیرند و روز آخر آن را در عید سعید قربان با اقامه نماز در یک صفوف از غنی و فقیر با یکدیگر جمع می‌شوند و اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان می‌کشانند.

انتهای پیام/77009/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول